כניסה

מחקר אמפירי על גורמי ההצלחה הבסיסיים בתרגיל בקורס תכנות

איריס גבר ואמיר קירש

 

תקציר:

 

האם תלמידים מעריכים נכון את היקף ההשקעה הנדרש לתרגיל?

מה הקשר בין הדיוק בהערכת הזמן הנדרש לבין ההצלחה בתרגיל?

 

האם תלמידים מעריכים נכון את מידת הצלחתם בתרגיל? (עד כמה התלמידים "מחוברים למציאות"?)

האם יש הבדלים בין אופטימיים לפסימיים?

מהי מידת התרומה של עבודה בזוג לעומת עבודה ביחידים?

האם ישנו קשר בין ציוני התרגילים במהלך הסמסטר וכן בין ציוני התרגילים לציון המבחן הסופי?

 

בשאלות אלו ונוספות עסקנו במהלך מחקר אמפירי מצומצם המתבסס על שאלונים שנשלחו לסטודנטים במהלך העבודה על תרגיל בקורס תכנות מכוון עצמים ושפת C++ ועל נתוני ציוני התרגילים וציון המבחן. בהרצאה נציג את תוצאות המחקר, נדון בהשלכות אפשריות לתרגילים בקורסים בכלל ונתייעץ לגבי מחקר המשך שעליו התחלנו לעבוד.

מתעניינים באקדמית?

הזינו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • מאשר/ת קבלת דיוורים לדואר אלקטרוני

לשיחה עם נציג