כניסה

תואר ראשון בכלכלה וניהול בצירוף התמחות בניהול השירות (.B.A)

 

ראש המסלול: ד"ר חנה מדלר-לירז

 

 

 

מטרת המסלול בניהול השירות הינה להציג את הידע העכשווי ביותר בתחום השירות והשיווק כהתמחות רב-תחומית הממוקדת בלקוח. המסלול בוחן את האתגרים וההזדמנויות עמם מתמודדים מנהלי שיווק ושירות, משלב גיוס הלקוח ועד לשלב שימור הלקוחות. המסלול מציג את המורכבות של ניהול שירות והשיווק, ואת חשיבות השירות בהצלחתם של ארגונים עסקיים במאה ה-21.

 

בסביבה העסקית של ימינו, השירות הפך ליתרון התחרותי המרכזי בין חברות. בוגרי המסלול צוברים ידע אקדמי וכלים מעשיים, המאפשרים להם להשתלב בהצלחה בכל תפקיד ארגוני במשק.

 

לימודי המסלול מתחילים בשנה השנייה ללימודים.

 

למבנה תכנית הלימודים לחץ כאן

 

 

 

מתעניינים באקדמית?

הזינו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • מאשר/ת קבלת דיוורים לדואר אלקטרוני

לשיחה עם נציג