כניסה

מולטימדיה

 

 

NVR2018 - Dr. Irit Schorr Sapir - NVR guidance for parents of children with ADHD09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{5D38B7E7-575D-4FA9-9B04-0214F1D6B25C}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/TTU67FodGLU' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>27/06/2018 07:17:58https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/NVR2018 - Dr. Irit Schorr Sapir - NVR guidance for parents of children with ADHDNVR2018 - Dr. Irit Schorr Sapir - NVR guidance for parents of children with ADHD
ברכת הדיקן - פרופ. גילי גולדצוייג09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{874D494F-4FC7-4091-96D2-807A110A51BD}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/81H67jTWH4Y' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:35:32https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/ברכת הדיקן - פרופ. גילי גולדצוייגברכת הדיקן - פרופ. גילי גולדצוייג
דברי פתיחה ד''ר שרון זיו ביימן09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{951BEB54-E36C-4856-843E-D79DBA107F93}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/dF6bWjb_ZqM' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:37:03https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/דברי פתיחה ד''ר שרון זיו ביימןדברי פתיחה ד''ר שרון זיו ביימן
ד''ר דנה אציל סלונים - סנכרון וקו רגולציה רגשית בין מטפל ומטופל מתיאוריה, לפרקטיקה, למחקר ובחזרה09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{95C22B5A-2972-4F43-A07D-CB7C8F310831}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/3OW1pyuOKVY' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:46:21https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/ד''ר דנה אציל סלונים - סנכרון וקו רגולציה רגשית בין מטפל ומטופל מתיאוריה, לפרקטיקה, למחקר ובחזרהד''ר דנה אציל סלונים - סנכרון וקו רגולציה רגשית בין מטפל ומטופל מתיאוריה, לפרקטיקה, למחקר ובחזרה
ד''ר שלמה מנדלוביץ' - ה MATRIX מקידוד שעות לעיצובה של פרשנות09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{EA9880E6-A3C5-434A-8A09-480D84F8E69A}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/4OiABrmXIbo' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:44:25https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/ד''ר שלמה מנדלוביץ' - ה MATRIX מקידוד שעות לעיצובה של פרשנותד''ר שלמה מנדלוביץ' - ה MATRIX מקידוד שעות לעיצובה של פרשנות
ד''ר שרון זיו ביימן- הדרמה של תחילת הטיפול בראי מחקר וקליניקה09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{2F003053-1D0B-4879-8874-35ADF55F3D12}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/V6TJFDl3Glw' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:47:38https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/ד''ר שרון זיו ביימן- הדרמה של תחילת הטיפול בראי מחקר וקליניקהד''ר שרון זיו ביימן- הדרמה של תחילת הטיפול בראי מחקר וקליניקה
פאנל - פרופ. גבי שפלר ופרופ. אשכול רפאלי09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{D9FB1838-C6C9-4E95-8D44-1B1BFC166F76}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/P5TAfeBfUC0' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:48:13https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/פאנל - פרופ. גבי שפלר ופרופ. אשכול רפאליפאנל - פרופ. גבי שפלר ופרופ. אשכול רפאלי
פרופ. אוריה תשבי - בין קליניקה למחקר פיצול או שילוב09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{7DEFCB3A-5C79-48E5-931F-7039DDF44744}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/8Lb1WAlXd6I' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:40:39https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/פרופ. אוריה תשבי - בין קליניקה למחקר פיצול או שילובפרופ. אוריה תשבי - בין קליניקה למחקר פיצול או שילוב
פרופ. גולן שחר - הכביש הדו סטרי שמחבר בין פסיכופתולוגיה מורכבת ופסיכותרפיה אינטגרטיבית09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{90B02C69-12B0-497F-8D52-444B1E6957CB}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/SwCdq_HdKLg' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:41:51https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/פרופ. גולן שחר - הכביש הדו סטרי שמחבר בין פסיכופתולוגיה מורכבת ופסיכותרפיה אינטגרטיביתפרופ. גולן שחר - הכביש הדו סטרי שמחבר בין פסיכופתולוגיה מורכבת ופסיכותרפיה אינטגרטיבית
פרופ. הדס ויסמן - מחשבות על סיום טיפול מהקליניקה למחקר ובחזרה09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{FDDFD3A1-01D5-4D81-ADF2-D973F88CA12A}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/9UWGE5G95Pg' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:43:01https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/פרופ. הדס ויסמן - מחשבות על סיום טיפול מהקליניקה למחקר ובחזרהפרופ. הדס ויסמן - מחשבות על סיום טיפול מהקליניקה למחקר ובחזרה
פרופ. יונתן הפרט - איך משפיע המדע על הטיפול ההתנהגותי קוגניטיבי בהפרעות חרדה09e67001-51e4-40f7-9e8a-9bddc2092351{0CDE7BC8-7FC5-4F92-9156-A5E85F2662AE}text/html; charset=utf-8 וידאו<iframe src='https://www.youtube.com/embed/n0COEMDpss4' width='640' height='360' frameborder='0'></iframe>26/12/2017 15:45:24https://www.mta.ac.il/he-il/AcademicUnitsSite/SchoolBehavioralSciencesSite/MifrasimSite/Multimedia/פרופ. יונתן הפרט - איך משפיע המדע על הטיפול ההתנהגותי קוגניטיבי בהפרעות חרדהפרופ. יונתן הפרט - איך משפיע המדע על הטיפול ההתנהגותי קוגניטיבי בהפרעות חרדה