כניסה

לסדנה בנושא: To be education

30/10/2016 09:00 - |

הסדנה תתקיים ב-30.10.2016 בין השעות 09:00-12:00

 

דרישות מן המשתתפים: הגעה עם מחשב אישי נייד.

 

 

To Be Education היא פלטפורמה אינטרנטית שמאפשרת המרה פשוטה ומהירה של כל תוכן לימודי למשחק תפקידים (ROLE PLAYING)   חכם.

 

ההישגים העיקריים של הפלטפורמה:

 

- 100% השתתפות בכיתה.

- טיפוס במעלה הטקסונומיה של בלום. (חשיבה ביקורתית, יצירתיות וכו')

- פיתוח מיומנויות המאה ה-21.

- יצירת זירת תקשורת חכמה בין מורים ותלמידים.

- למידת עמיתים.

- גיוון ההוראה.

- מכוונת עצמית בלמידה.

- העצמת המורה והתלמיד.

- מתן הערכה מעצבת.

 

 

לינק לדף נחיתה לסדנת 'הסטודיו למשחק' המיועדת לחדרי מורים ולסגלי הוראה

 

והנה מספר לינקים לפעילויות שחוברו באונ' בארץ:

בר אילן

סמינר הקיבוצים

בן גוריון

אונ' חיפה

 

 

 

אנחנו גאים לספר שכבר בימים אלו מתבצע מחקר אקדמי במספר אוניברסיטאות סביב הפלטפורמה. (טכנולוגיות למידה, שינוי דפוסי חשיבה אצל משתמשים, פיתוח אמפתיה ו-TOM באמצעות הפלטפורמה, פיתוח אמצעים לניתוח איכותני חכם של תוכן, טכנולוגיה בשירות צמצום פערים חברתיים ועוד)  

 

פירוט הפעילות בסדנת 'הסטודיו למשחק של To Be Education'

 

"45 - היכרות והתנסות במשחק To Be מנקודת מבטו של הסטודנט.

 

"45 - מבוא והיכרות עם עולם המשחקיות בהוראה (כולל הצגת דוגמאות). היכרות עם המושגים: גיימיפיקציה, מיומנויות הלמידה של המאה ה-21, למידה דיפרנציאלית, מכוונות עצמית בלמידה, Universal Design for Learning. הצגת הרציונל העומד מאחורי פיתוח פלטפורמת To Be.

 

"45 - כיצד ליצור משחק מקורי? היכרות עם 'יוצר המשחקים', 'עשה ואל תעשה' - ארגז כלים שיסייע לכם לחבר משחק טוב יותר. 

 

 

ביבליוגרפיה:

·         הוראה מותאמת בכיתה ההטרוגנית. רלי בריקנר, מרגלית יוסיפון, יעל זהבי ואסתר חכם. 1997.

 

·         למידה מבוססת משחקים מתוקשבים – תמונת מצב 2011 (אתר מופ"ת)

 

·         "למידה משמעותית 2020 – טכנולוגיה מעצבת  משמעות"  דר' אבני ודר' רותם. ספטמבר 2013. כל מה ש(לא) ידעתם על למידה משמעותית עדכנית להיום.

 

·         סרטון הסבר על (Universal Design for Learning)  UDL