הסדנה תתקיים ב-30.10.2016 בין השעות 09:00-12:00
דרישות מן המשתתפים: הגעה עם מחשב אישי נייד.
To Be Education היא פלטפורמה אינטרנטית שמאפשרת המרה פשוטה ומהירה של כל תוכן לימודי למשחק תפקידים (ROLE PLAYING) חכם.
ההישגים העיקריים של הפלטפורמה:
- 100% השתתפות בכיתה.
- טיפוס במעלה הטקסונומיה של בלום. (חשיבה ביקורתית, יצירתיות וכו')
- פיתוח מיומנויות המאה ה-21.
- יצירת זירת תקשורת חכמה בין מורים ותלמידים.
- למידת עמיתים.
- גיוון ההוראה.
- מכוונת עצמית בלמידה.
- העצמת המורה והתלמיד.
- מתן הערכה מעצבת.
לינק לדף נחיתה לסדנת 'הסטודיו למשחק' המיועדת לחדרי מורים ולסגלי הוראה
והנה מספר לינקים לפעילויות שחוברו באונ' בארץ:
בר אילן
סמינר הקיבוצים
בן גוריון
אונ' חיפה
אנחנו גאים לספר שכבר בימים אלו מתבצע מחקר אקדמי במספר אוניברסיטאות סביב הפלטפורמה. (טכנולוגיות למידה, שינוי דפוסי חשיבה אצל משתמשים, פיתוח אמפתיה ו-TOM באמצעות הפלטפורמה, פיתוח אמצעים לניתוח איכותני חכם של תוכן, טכנולוגיה בשירות צמצום פערים חברתיים ועוד)
פירוט הפעילות בסדנת 'הסטודיו למשחק של To Be Education'
"45 - היכרות והתנסות במשחק To Be מנקודת מבטו של הסטודנט.
"45 - מבוא והיכרות עם עולם המשחקיות בהוראה (כולל הצגת דוגמאות). היכרות עם המושגים: גיימיפיקציה, מיומנויות הלמידה של המאה ה-21, למידה דיפרנציאלית, מכוונות עצמית בלמידה, Universal Design for Learning. הצגת הרציונל העומד מאחורי פיתוח פלטפורמת To Be.
"45 - כיצד ליצור משחק מקורי? היכרות עם 'יוצר המשחקים', 'עשה ואל תעשה' - ארגז כלים שיסייע לכם לחבר משחק טוב יותר.
ביבליוגרפיה:
· הוראה מותאמת בכיתה ההטרוגנית. רלי בריקנר, מרגלית יוסיפון, יעל זהבי ואסתר חכם. 1997.
· למידה מבוססת משחקים מתוקשבים – תמונת מצב 2011 (אתר מופ"ת)
· "למידה משמעותית 2020 – טכנולוגיה מעצבת משמעות" דר' אבני ודר' רותם. ספטמבר 2013. כל מה ש(לא) ידעתם על למידה משמעותית עדכנית להיום.
· סרטון הסבר על (Universal Design for Learning) UDL