כניסה

משרת מנהל/ת יחידה לקידום איכות ההוראה ולמידה חדשנית

פרטים כלליים

שם התפקיד:מנהל/ת המרכז לקידום איכות ההוראה ולמידה חדשנית​ ​ ​ ​
יחידה: ​ ​ ​
  תפקיד ממונה ישיר:נשיא המכללה​ ​
  כפיפים:ישיריםמספר 1
  ​ ​תפקיד מנהלת אדמיניסטרטיבית של המרכז
  ​מטריציוניםמספר 2
  ​ ​תפקיד מנהל טכנולוגיות למידה, תומכת טכנולוגיות למידה
  דרג:פורום ניהולי

תחומי אחריות התפקיד  ​

תחומי אחריות:

הוראה וטכנולוגית למידה חדשנית-

  • חקר והתעדכנות בטכנולוגיות למידה חדשניות
  • חקר של פרקטיקות של קידום הוראה במוסדות להשכלה גבוהה בארץ ובעולם.
  • חקר, הנגשה והטמעה של טכנולוגיות למידה ייחודיות (סימולציות מקוונות, הדגמות מקוונות וכדומה).
  • השתתפות בפורומים פדגוגיים וטכנולוגיים של מיט"ל.
  • קיום קשרי עבודה ושת"פ עם מרכזי קידום הוראה במוסדות אקדמיים אחרים והשתתפות פעילה בפורום הארצי של מרכזי קידום ההוראה.

איתור, תכנון, פיתוח של סדנאות קידום ההוראה:

  • איתור סדנאות מוצלחות וגיוס מנחים חיצוניים
  • העשרת מערך הסדנאות הפנימי – תכנון ופיתוח
  • הדרכת מרצים בשילוב הוראה מקוונת ובשילוב טכנולוגיות למידה.

יזמה והפעלה של פרויקטים חדשים:

  • יוזמה לליווי מרצים בהכנת פרזנטציות אפקטיביות (לכנסים, וכיו"ב)
  • יוזמה וליווי צוותי- מרצים שעובדים במשותף על תכנון קורסים
  • יוזמה וליווי של תכנית חניכה לקליטת מרצים חדשים
  • קידום ותמיכה בפדגוגיות חדשות כמו flipped classroom
  • קידום וליווי של פיתוח קורסים ללמידה מרחוק

            מחקר והערכה

  • עריכת מחקרי הערכה מעצבת ומסכמת של פעילויות המרכז לקידום הוראה ולמידה חדשנית

           ייעוץ הוראתי

  • ישמש/תשמש גם כיועצ/ת קידום הוראה. מפגשים עם מרצים לסבב יחיד, או לסבבים חוזרים הכוללים: שיחה מקדימה, תצפית בשיעור, כתיבת דו"ח וקיום שיחת משוב.
 

          ניהול אדמיניסטרטיבי של המרכז-

  • הכנת, מעקב ובקרה אחרי תכניות עבודה סמסטריאליות
  • כתיבת דו"חות ביצוע מידי סמסטר
  • ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילויות המרכז: קשר עם המנחים חיצוניים, אחריות על טיפול בתשלום  ליועצים, ארגון לוגיסטי של סדנאות, פיקוח על צילומי השיעורים במערכת האוטומטית, וכיו"ב

 


 

 

דרישות התפקיד   ​

כישורים, מיומנות וידע נדרש :
השכלה פורמלית:

עדיפות לבעלי תואר ד"ר.

ניסיון מקצועי:
  • פיתוח וקידום איכות ההוראה וטכנולוגיות למידה
  • ניסיון בהוראה ו/או הדרכה. ניסיון בהוראה בחינוך הגבוה הינו יתרון
  • הכרות והבנה טובה של פדגוגיה של הוראה מקוונת ושל מגוון טכנולוגיות למידה
  • הבנה טובה של תהליכי הוראה, תהליכי למידה, פדגוגיה, דידקטיקה, יכולת זיהוי נקודות תורפה וחוזקה בהוראה של מרצים בתחומי דעת שונים
  • מיומנויות ניהוליות– סדר, בקרה, ארגון.

 

מיומנויות מחשב:שליטה מלאה במחשב ובטכנולוגיות למידה
   
כישורים אישיותיים נדרשים
 
  • חשיבה אנליטית ברמה גבוהה, יכולת לפתח חומרי הדרכה וסדנאות איכותיות
  • סקרנות אינטלקטואלית, יכולת למידה והכוונה עצמית גבוהה, מגלה עניין בתחום של למידה, הוראה, טכנולוגיות-למידה
  • יצירתיות, יוזמה, יכולת להתחדש
  • תבונה, רמה אישית גבוהה – יכולת לעבוד עם מרצים בעלי תארים מתקדמים ולזכות באמונם.
  • מיומנויות ייעוץ, מיומנויות בין-אישיות טובות (יכולת הקשבה, אמפתיה, טקט, אסרטיביות, התמודדות עם התנגדות, גיוס, הנעה)
  • יכולת טובה של עבודת צוות