כניסה

תואר שני במנהל עסקים (M.B.A) התמחות בניהול השיווק

השיווק מהותי לגידול של עסקים ותפקידו המרכזי הוא ביצירה, תקשור ושימור של ערך עבור הלקוחות. השיווק מסייע לארגונים לחקור ולהבין בצורה מעמיקה את צרכי הלקוחות והתנהגותם וכתוצאה מכך לענות על צרכים אלה באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים.

מטרת ההתמחות בשיווק היא הקניית ידע תיאורטי ויישומי על שיטות להשגת מטרות הארגון על-ידי פעילות שיווקית. ההתמחות מקנה ידע בהשגת נתוני שוק ודרכי ניתוחם, קביעת שוקי מטרה עבור הארגון וקביעת המוצרים, השירותים ותכניות השיווק המתאימות לשירות שוקי מטרה אלו. ההתמחות מיועדת לכל מנהל בהווה ובעתיד שהראייה השיווקית מהותית להצלחתו, ולמי שמעוניין להתמקצע בעולם תוכן זה.

 

קורסי חובה**

שם הקורס
מס' נ"ז
אסטרטגיה שיווקית3 נ"ז
מודלים של התנהגות צרכנים3 נ"ז
חקר שווקים בעידן דיגיטלי3 נ"ז
סמינר בניהול השיווק2 נ"ז

 

 

קורסי בחירה בהתמחות לדוגמא:

שיווק היי- טק2 נ"ז
ניהול הפרסום2 נ"ז
שיווק של עסקים קטנים ובינוניים2 נ"ז
שיווק בינלאומי2 נ"ז
שיווק קמעונאי2 נ"ז

 

*החלוקה עשויה להיות שונה לבוגרי תואר ראשון בניהול וכלכלה או במנהל עסקים 
**יתכנו שינויים והתאמות בהיצע קורסי החובה והבחירה

***המועצה להשכלה גבוהה העניקה למכללה הסמכה זמנית, כמקובל במקרים מעין אלה, לשלוש שנים להעניק תואר במנהל עסקים (.M.B.A)