כניסה

כל מה שחשוב שתדעו לקראת שנת הלימודים הקרובה

|

 

ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות נפוצות:

שנת הלימודים תחל ביום ראשון 18.10.2020. 

אנו מברכים אתכם בברכת שנת לימודים פורייה ומהנה!

הכתובת לכל פנייה הינה מנהל בית הספר בו הנכם לומדים.


מפגש אוריינטציה לקראת פתיחת שנת הלימודים


יתקיים במהלך השבוע שלפני תחילת הלימודים. מועד מדויק  של מפגשי האוריינטציה בחלוקה לפי תכנית לימודיכם, נשלחה לסטודנטים החדשים.

במהלך המפגש יימסר לכם מידע חשוב וחיוני לקראת תחילת לימודיכם. כמו כן, הוקלטו סרטונים שבהם יש למידע שימושי עבורכם לתקופת לימודיכם באקדמית. קישור לסרטונים יופיע באתר האינטרנט של המכללה. אנו ממליצים בחום לסטודנטים החדשים לקחת חלק במפגשים אלה.

עפ"י הוראת משרד הבריאות והנחיות המועצה להשכלה גבוהה, הלימודים בסמסטר א' תשפ"א יתקיימו ברובם באופן מקוון. יחד עם זאת, הדיקנים בשיתוף הסגל האקדמי והמנהלי שוקד על מתווה לימודים היברידי ( משולב) לתלמידי שנה א' שיאפשר לכם הסטודנטים לחוות את חווית הלמידה בקמפוס בקבוצות קטנות. מידע מפורט יימסר לסטודנטים הרלבנטיים ע"י מנהלות בתי הספר.

להלן מידע חיוני אודות הלימודים בקמפוס:


1. מהם דרכי ההגעה למכללה וחנייה?


למידע אודות דרכי ההגעה לאקדמית >> 

לרשותכם חנייה חינם על בסיס מקום פנוי בחניון האקדמית ובשעות הפעילות בלבד.

הכניסה לחניון מותנית ברישום מראש של הרכב/אופנוע במערכת החניון של המכללה >>

רכב/אופנוע שלא יוזן במערכת ולא תהיה לו מדבקה על השמשה לא יורשה להיכנס לחניון

לתשומת לבכם, בחניון האקדמית מתבצעת אכיפה בהתאם לנוהל משמעת סטודנטים

עדכון לגבי חלוקת מדבקות החניה ישלח בהמשך.

2. כרטיס סטודנט


כחלק מהשירות אותו מעניקה האקדמית לתלמידיה, יופק לכם כרטיס סטודנט בתחילת הלימודים. כרטיס הסטודנט ישמש אתכם לשאילת ספרים מהספרייה, יקנה הנחות ברכישת מוצרים מאגודת הסטודנטים (חברי אגודה בלבד) וישמש כתחליף לת.ז. בתקופת בחינות. לצורך הכנת כרטיס סטודנט יש להעלות תמונה לאתר האינטרנט>>  - אופן חלוקת כרטיסי הסטודנט יפורסם בהמשך.

3. מיקום מנהלות בתי הספר וכתובת דוא"ל


מנהל בית הספר למדעי המחשב – בניין ווסטון (בניין מס' 2) קומת קרקע

דוא"ל: Compsec@mta.ac.il

מנהל בית הספר לממשל וחברה – בניין ווסטון (בניין מס' 2) קומת קרקע

דוא"ל: polisec@mta.ac.il

מנהל בית הספר למדעי ההתנהגות – בניין פומנטו (בניין מס' 1) קומת קרקע

דוא"ל: Bev@mta.ac.il

מנהל בית הספר לניהול וכלכלה (כולל התכנית במערכות מידע) – בניין ניהול וכלכלה (בניין מס' 3) קומת קרקע

דוא"ל: melsec@mta.ac.il

מנהל בית הספר למדעי הסיעוד – בניין מס' 3) קומת קרקע

דוא"ל: nursing@mta.ac.il

מנהל המכינות – בניין ווסטון (בניין מס' 2) קומת קרקע חדר 016  

דוא"ל: meitalbl@mta.ac.il


מהן שעות הפעילות של מנהל בתי הספר בתקופת לימודים?


ימים א'-ה', בין השעות 17:00-08:00 יום ו', בין השעות 12:00-08:00.

בין השעות 13:30-12:30 מנהל בתי הספר סגור לעבודה פנימית.


4. מספרי כיתות

קומת כניסה:  ___0

קומה ראשונה: ___1

קומה שניה:  ___2

 

5. היכן נמצאות מעבדות המחשבים?

 

בכל בניין – בקומה השניה.

6. היכן נמצאות הספריות? ומה שעות הפעילות בתקופת לימודים?


בספריות ניתן למצוא אוירה שקטה אך כיפית, פופים למנוחה, חדרי שקט, חדרים לעבודה בקבוצות, עמדות מחשב, תמיכת ספרנים/יות במציאת חומרי הקריאה להם תזדקקו, ספרי קריאה, מחשבונים, מילונים, מכונות צילום (+סריקה), מדפסות (+צבעוניות) ועוד. במהלך הלימודים תזדקקו באופן שוטף לספרים, מאמרים וחומר נוסף ממשאבי הספרייה. הספרייה תקיים הדרכות להכרת השירותים ומאגרי המידע. הודעה על המועדים תצא בנפרד.

 

בבניין ווסטון > ספריית בתי הספר: מדעי המחשב, ניהול וכלכלה, מערכות מידע, מנהל עסקים וייעוץ ופיתוח ארגוני.

קומה ראשונה

טלפון: 03-6803377

בבניין פומנטו > ספריית בתי הספר: מדעי ההתנהגות, ממשל וחברה, לימודי משפחה ומדעי הסיעוד.

קומה ראשונה

טלפון03-6802500


שעות הפעילות:

ימים א'-ה', בין השעות 20:00-09:00 יום ו', בין השעות 12:00-09:00.


7. יחידת המחשוב – היכן נמצאת? מה שעות הפעילות? איך יוצרים קשר?


יחידת המחשוב נמצאת בבניין ווסטון קומה 2 חדר 210
שעות הפעילות:

א'-ה' 07:30 – 18:00
ו'     07:30 – 12:00
ניתן ליצור קשר בדרכים הבאות:

מייל:   helpdesk@mta.ac.il

טלפון: 03-6803431

8. איך נכנסים ל"מידע-נט" – מערכת הרישום לקורסים באינטרנט?


הכניסה למערכות המחשוב של המכללה: תתאפשר באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית אותם קיבלתם במייל שנשלח אליכם מהמכללה בנושא: "פרטי משתמש שלך לכניסה למערכות המידע של המכללה האקדמית".

המייל נשלח רק למשלמי תשלום המקדמה.

לתשומת לבכם: קבלת הודעות ועדכונים מהמכללה נשלחות אך ורק לכתובת המייל אשר נפתחה לכם על ידי המכללה. לכתובת מייל זו תשלחנה הודעות על ביטולי שיעורים, הודעות מהמרצים ועוד. יש לוודא קבלת שם משתמש וסיסמא. במידה ולא קבלתם שם משתמש וסיסמא עד כשבוע מיום תשלום המקדמה ניתן לפנות ליחידת המחשוב בטל: 03-6803431 או במייל helpdesk@mta.ac.il


9. כיצד ניתן לצפות במערכת השעות שלי?


מערכת שעות, מועדי הבחינות ותקצירי הקורסים ניתנים לצפייה באחת משתי האופציות הבאות, באתר האינטרנט של האקדמית:

  1. באמצעות כניסה לתפריט סטודנטים > כניסה למערכת מידע-נט > אתרי קורסים > תכנית הלימוד שלי > כניסה – לחץ כאן למעבר כניסה לתכנית לימודיכם ב"מידע-נט" תאפשר לכם לצפות במערכת השעות הרלבנטית עפ"י תכנית לימודיכם לשנת הלימודים תשפ"א.
  2. באמצעות כניסה לאתר האינטרנט בקישור: "סטודנטים > מידע לסטודנט > קורסים, סילבוסים ולוח בחינות כללי > יש לבחור במסגרת את תכנית הלימודים > הצגת קורסים במסגרת > במסלול יש לבחור את תכנית הלימודים כפי שמופיעה בהודעת הקבלה.

    אפשרות זו מוצעת גם לסטודנטים המבקשים לברר מועדי קורסים שאינם מתקיימים במסגרת תכנית לימודיהם.

10. כיצד ניתן לקבל אישור לימודים?

באמצעות כניסה למידע-נט > הזמנת מסמכים.

 

11. כיצד ניתן לקבל עדכון על שינויים במערכת השעות / ביטולי קורסים?


הודעות על שינויים במערכת השעות וביטולי שיעורים נשלחות לדוא"ל שניתן לכל סטודנט ע"י המכללה. יש להתעדכן מידיי יום.

כמו כן, הודעות קצרות, הודעות על ציונים יישלחו כהודעת SMS.


12. כיצד מבצעים הפעלה לדוא"ל שתקבלו מהמכללה?


המכללה שולחת הודעות שוטפות לכתובות הדוא"ל של הסטודנטים במערכת office 365. על מנת לקבל את הודעות המכללה, עליכם ובאחריותכם להפעיל את חשבון הדוא"ל במערכת זו, על פי ההנחיות הקיימות באתר האינטרנט של המכללה ב"קישור יחידת המחשב". סטודנט שלא קיבל הודעת דוא"ל עם הפרטים הללו מתבקש לפנות ליחידת המחשב בדוא"ל: helpdesk@mta.ac.il.

 

13. היכן נמצא משרד אגודת הסטודנטים?


בבניין ווסטון – קומת קרקע – חדר מס' 028.

כתובת דוא"ל: aguda@mta.ac.il

 

14. היכן נמצאת יחידת שכ"ל?


בבניין ווסטון – קומה שניה – חדר מס' 228.

כתובת דוא"ל: tuition@mta.ac.il

שעות הפעילות:

בימים א' ו-ד' בין השעות 14:00 עד 16:30

בימים ב' ו-ה' בין השעות 08:30 עד 10:30 ובין השעות 14:00 עד 16:30

וביום ג' בין השעות 08:30 עד 12:30

 

15. היכן קיים מידע על מלגות?


כל המידע נמצא בקישור הבא באתר האינטרנט של המכללה מלגות לסטודנטים הלומדים באקדמית

16. היכן קיים מידע על המעונות?


כל המידע נמצא בקישור הבא באתר האינטרנט של המכללה מעונות

17. היכן נמצא המרכז לקשרי אקדמיה-קהילה?

בבניין ווסטון – קומה שניה חדר מס' 229.

כתובת דוא"ל: kehila@mta.ac.il


18. היכן קיים מידע על לקויות למידה / אבחונים / נגישות?

כל המידע נמצא בקישור הבא באתר האינטרנט של המכללה  מרכז תמיכה לסטודנטים


19. היכן קיים מידע על קורסי אנגלית לפטור?


כל המידע נמצא בקישור הבא באתר האינטרנט של המכללה  קורסי אנגלית לפטור


20. מספרי טלפון שימושיים

מנהל בית הספר לניהול וכלכלה03-6802727
התכנית במערכות מידע 03-6802710
מנהל בית הספר למדעי הסיעוד03-6802701
התכנית לתואר שני בלימודי משפחה03-6803344
התכנית לתואר שני במנהל עסקים03-6802706
התכנית לתואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני03-6802728
מנהל בית הספר למדעי ההתנהגות03-6802525
ספריית בתי הספר למדעי ההתנהגות, למדעי הסיעוד  ולממשל וחברה03-6802500
ספריית בתי הספר למדעי המחשב ולניהול וכלכלה03-6803377
יחידת שכר לימוד03-6803330
יחידה למעורבות חברתית03-6803321
המרכז לניהול קריירה וארגון הבוגרים03-6802724
אגודת הסטודנטים03-6817011
יו"ר אגודת הסטודנטים054-6708588
חדר מערכות מחשב – תמיכה מחשובית - בניין ווסטון03-6803431
נשיא המכללה03-6803300
סגנית נשיא לעניינים אקדמיים03-6803300
מנכ"ל האקדמית03-6803300
ראש המנהל האקדמי03-6803325
ראש מנהל ודיקנית סטודנטים03-6803331
מנהלת השיווק וראש מנהל מועמדים03-6803328
מרכז רישום03-6803333