כניסה

20 חדרי זום ומאות מתעניינים: היום הפתוח הווירטואלי באקדמית נחל הצלחה

|

בהפקה יוצאת דופן בהובלת אגף השיווק ואגף המחשוב של המכללה התקיים היום הפתוח הווירטואלי הראשון, עם מאות משתתפים וחידושים טכנולוגיים ייחודיים


מעל ל-700 מתעניינים השתתפו ביום הפתוח הווירטואלי הראשון של האקדמית תל אביב יפו. "היה לנו חשוב לעמוד בחזית הטכנולוגיה והחדשנות הדיגיטלית ונחלנו הצלחה מדהימה", התגאתה מנהלת השיווק של האקדמית, גלית ברכה.

 

אגף השיווק, בשיתוף אגף המחשוב, החלו לעבוד על האירוע המורכב מחודש אפריל. "הבנו שזו המציאות החדשה בה אנחנו נמצאים ואנחנו חייבים להתיישר ולעמוד בחזית הטכנולוגיה. ראינו שאנחנו צריכים לתת מענה וירטואלי לקהל הפוטנציאלי שלנו ומתחילת הקורונה נערכנו לטיפול בייעוץ וברישום המתעניינים בפורמט מותאם, של שיחות אישיות בטלפון ובזום. את היום הפתוח הווירטואלי היה לנו חשוב לעשות בפורמט אחר, מתקדם יותר חדשני יותר מהמתחרים. נערכנו להעניק למתעניינים חוויה ומענה מקיף, לכל השירותים שלנו, כמו ביום פתוח, אבל בלי שיצטרכו לצאת מהבית".

 

"נתנו מענה לכלל התארים של האקדמית. ההרצאות התקיימו בשני סבבים, כדי שהמתעניינים יוכלו לשמוע על יותר מתואר אחד וכדי להתאים לשעות נוחות יותר עבורם. אחד הדברים החשובים ביותר ביום הפתוח זה להיפגש עם מרצים, בוגרים וסטודנטים בשיח חופשי, לכן אפשרנו מפגשי זום פתוחים של שאלות ותשובות עם סגל אקדמי, ראשי מנהל, סטודנטים ובוגרים".

 

אחד החידושים החשובים הוא "ארגז כלים" וירטואלי מלא למתעניין, שכלל גם ייעוץ אקדמי, ייעוץ ללקויות למידה, תמיכה וסיוע, מכינות, שכר לימוד, מעונות ומלגות, מעורבות חברתית ועוד. בנוסף, בימים פתוחים רגילים החדרים הכי עמוסים הם של יועצות הלימודים שמייעצות באופן אישי על תנאי הקבלה וההתאמה לתארים באופן אישי. "ביום הפתוח הווירטואלי נתנו אפשרות לדבר עם יועצות הלימודים, בשיחות אישיות, לאורך כל היום, המתעניין רק היה צריך להקליד את מספר הטלפון שלו והמערכת חייגה אליו אוטומטית חזרה".

חדר בקרה.jpg

חדר הבקרה ממנו שלטו על כלל החדרים הוירטואלים 


היום הפתוח כלל הפקה יוצאת דופן, כאשר כל המרצים הגיעו פיזית למכללה, והכל שודר מכיתות בתוך הקמפוס. "עיצבנו ואבזרנו 20 חדרי זום שעבדו במקביל, בהם התקיימו ההרצאות. החדרים אובזרו עם מסך ירוק, עליו הוקרן רקע דיגיטלי, תאורת ספוט לצילום, לפטופים וכו'. כל אנשי הסגל האקדמי והמנהלי עברו הדרכות זום בהקשר של היום הפתוח. לכל הסגל האקדמי שהציג את בתי הספר צוותה אשת סגל מנהלי שניהלה את השאלות והתשובות באמצעות הצ'אט של הזום".

 

קמפיין היום הפתוח התחלק לשניים:

ראשית, קמפיין פרסום לקראת היום הפתוח, להעלאת מודעות וגיוס מתעניינים שהתחיל שבועיים וחצי לפני האירוע. הקמפיין כלל פרסומים וחסויות בערוצי הטלוויזיה והרדיו, אתרי חדשות, אתרי לימודים, רשתות חברתיות, גוגל ושלטי חוצות.

ביום הפתוח עצמו הקמפיין התחלף לעמוד "לובי" אונליין של כל חדרי הזום, שסיפק מפת התמצאות לכל השירותים שניתנו למתעניינים. כל אחד היה יכול לבחור במה להתעניין, לאיזה חדר זום להיכנס ואיזה סוג של שירות ברצונו לקבל.

 

"אגף השיווק, אגף מערכות מידע, יחד עם השותפים שלנו בראובני פרידן ומקאן ואלי עשו לילות כימים כדי להפיק את היום הפתוח הווירטואלי הראשון", סיכמה ברכה. "כל המוסדות עשו ימים פתוחים וירטואליים, אבל אף אחד לא עשה את זה בצורה מורכבת כמו שאנחנו עשינו".

 

"לסיכום, היה בהחלט חדשני, מאתגר ודרש מאיתנו עבודה אינטנסיבית, מקצועיות, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות, ובעיקר שיתוף פעולה עם אגף המחשוב בראשות אמיר פייגנבאום, שבלעדיהם לא היינו יכולים להגיע לתוצאות כאלה מדהימות ללא תקלות. באופן אישי אהבתי יותר את הימים הפתוחים הסטנדרטיים המאפשרים מפגש אישי וקרוב בין המועמד לקמפוס ולכל הסגלים, אבל אין ספק שנוצרה פה הזדמנות לעמוד בחזית הקידמה הטכנולוגית ולהיות חלק בלתי נפרד מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של האקדמית שפקד את המציאות החדשה שלנו וזה בהחלט כאן בשביל להישאר גם בהמשך הדרך".

מסך ירוק.jpg

​עופר פיין, ראש התוכנית לתואר ראשון בפסיכולוגיה מתכונן לשידור