כניסה

סיכום יום המחקר 2020

|

ב-1.3.2020, עוד לפני שהתקיים סבב הבחירות האחרון לכנסת, ועוד לפני שפרצה מגיפת הקורונה, קיימנו את יום המחקר השנתי של האקדמית. כמדי שנה, השתתפו ביום המחקר מרצים וחוקרים מכל בתי הספר של המכללה.


מושב ראשון, מנחה: ד"ר אודליה הייזלר


  • ד"ר  שרון זיו ביימן - התקשרות המטופל כמנווטת את יעילות השימוש בחשיפה עצמית של המטפל בפסיכותרפיה
  • ד״ר שרון רמר ביאל - מחשבות מסלול מחדש: קהילות נשים בצומת המחצית החיים השנייה
  • ד"ר עדי שרייבמן - חולשות של אלגוריתמי למידה
  • ד״ר אריה קרמפף - האם פרדיגמות כלכליות משפיעות על התנהגות בנקים מרכזיים? המקרה של יעקב פרנקל וסטנלי פישר
  • פרופ' עליזה עמיאל - איבחון טרום לידתי בנשים דתיות
  • ד"ר קרן הנץ גמליאל - מנטליזציה הורית כגורם ממתן לקשרים שבין לחצים במשפחה (חרדה הורית/ קונפליקט בנישואין) ובין בעיות בהסתגלות ילדים בגיל הרך

מושב שני, מנחה: ד"ר רחל כליפא


  • ד״ר עינת יהנה - חווית אובדן ותגובת אבל בקרב חיילים שאיבדו חבר במהלך שירות צבאי קרבי
  • פרופ' שמואל טישברוביץ - פיתוח תוכנה בכל מקום: DEVERYWHERE
  • ד"ר מהא כרכבי סבאח - נישואי תערובת על רקע אתני בין נשים פלסטיניות לגברים יהודיים בישראל: משא ומתן על שבירת גבולות
  • פרופ' רפי שניר - אוטיזם והשקעה ניכרת בעבודה ממניעים פנימיים
  • ד"ר ילנה סטוקלין - כלי אוטומטי ממוחשב לאיתור סימפטומים פסיכוטיים

 

מושב שלישי, מנחה: ד"ר אירן דיאמנט


  • ד״ר עידן רוט - האם הבדלי הזמן משפיעים על ביצועי הקבוצה הווירטואליות?
  • פרופ׳ חן למפרט - היבטים פילוסופיים ופסיכולוגיים של אמפתיה
  • ד"ר גרסיאלה טרכטנברג וד"ר אירית אדלר - סטאטוס וקריירות אמנותיות בישראל: אמנות חזותית
  • ד"ר אודליה אלקנה - האם תרגול גופני וקוגניטיבי חד פעמי, בנפרד ובמשולב, יכול
  • לשפר תפקוד קוגניטיבי ומצב רוח?
  • ד"ר נועה נלסון - צדק תהליכי מחזק אזרחות טובה בארגונים: ממצאים מארגון ביטחוני
  • ד"ר שולמית גלר וד״ר ערן שדך – ברנטון טרנט- פסיכולוגיה של זאב בודד: ניתוח מקרה

 

הסטודנטים והבוגרים של המכללה לקחו גם הם חלק ביום המחקר והציגו פוסטרים נבחרים של עבודות המחקר שלהם.


  • עדי אשרמן, מביה"ס למדעי ההתנהגות, Secondary Traumatization in Pediatric Nursing: prevalence and relationship to Emotional Labor Strategies and Team Cohesiveness
  • מיה בלט וסתיו אזרן, מביה"ס לניהול וכלכלה, השפעת הגיימיפיקציה על המוטיבציה של המשתמש
  • רגב גולן, מביה"ס למדעי המחשב, האם כדאי להשתמש בקוד הפתוח הזה?
  • תמר גנדלר, מביה"ס למדעי ההתנהגות, Single-Session of Resonant Breathing Biofeedback Training improve cognitive performance
  • יהושע הראל, מביה"ס למדעי ההתנהגות, השפעת מחוננות, פרפקציוניזם ומגדר על גיבוש הזהות המקצועית בישראל
  • אריאלה יונתן וטל גיל, מביה"ס לסיעוד, אלו בדיקות של איבחון טרום לידתי יבחרו נשים עם הריון ספונטני מול כאלה עם הריון לא ספונטני- סקר או פולשניות?
  • חן יעלון, שיר רעב, ונוי סובול, מביה"ס למדעי ההתנהגות, Is the New Subjective Measures of Cognitive Decline in Fibromyalgia Patients Evaluate Cognition? Data from Subjective and Objective Cognitive Measures in Fibromyalgia
  • ספיר מכלוף, מביה"ס למדעי ההתנהגות, The Relationship between Professional Quality of Life, Perceived Organizational Support and Emotional Display Rules among Pediatric Nurses
  • עדי שבת, מביה"ס למדעי המחשב, An efficient slide-based syntax-preserving algorithm for program slicing

 

הפוסטרים המצטיינים זכו בפרסים.


יהושע הראל, על מחקר בנושא: "השפעת מחוננות, פרפקציוניזם ומגדר על גיבוש הזהות המקצועית בישראל" בהנחיית ד"ר נועה נלסון.

תמר גנדלר, על מחקר בנושא: "Does Single-Session of Resonant Breathing Biofeedback Training improve cognitive" שביצעה בשיתוף עם ד"ר אנדרס קוניצזקי, ד"ר ענת לן, ומר ברק יונס, בהנחיית ד"ר אודליה אלקנה.

רגב גולן, על מחקר בנושא: "האם כדאי להשתמש בקוד הפתוח הזה?" בהנחיית ד"ר אורי גלובוס.

 

חוברת התקצירים, צילומי הווידאו והתמונות מיום המחקר, מופיעים באתר רשות המחקר