כניסה

מעבר למתכונת חירום

|

סטודנטים/יות יקרים/ות,


ברצוני לעדכנכם/ן כי החל מיום ד' 18.3.2020, בהתאם להנחיות משרד הבריאות והממונה על השכר באוצר, עברה המכללה לעבוד במתכונת חירום. משמעות הדבר היא שחלק ניכר מעובדי המנהלה המעניקים לכם שירות בימים רגילים, יצא לחופשה/חל"ת. לפיכך, שירותי המנהלה ממועד זה ועד להודעה חדשה שיינתנו לכם יהיו מוגבלים. 


אני מודעת לכך שכולנו עוברים תקופה לא פשוטה, מאתגרת המזמינה לפתחנו נושאים מיוחדים שעלינו להתמודד איתם , שינויים שעלינו להחיל בתקופה קצרה. אני רוצה שתדעו שגם בתקופה מאתגרת זו אתם הסטודנטים והסטודנטיות שלנו נמצאים בראש סדר העדיפויות. אנחנו, יחד עם הסגל האקדמי והמנהלי עושים מאמץ ניכר כדי לשמור על רצף עבודה . 


אנו נעשה כל מאמץ לענות לפניותיכם, ככל שההנחיות והנסיבות יאפשרו לנו לעשות זאת.

שיתוף פעולה והבנה מצדכם יסייעו לנו מאד.


כתובת דוא"ל לפניות סטודנטים:


ביה"ס למדעי המחשב: (תואר ראשון ושני): compsec@mta.ac.il


ביה"ס למדעי ההתנהגות (תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה): bev@mta.ac.il


ביה"ס לממשל וחברה (כולל התכנית לתואר שני בלימודי משפחה): polisec@mta.ac.il


ביה"ס למדעי הסיעוד (מסלול רגיל, לימודי השלמה ושלוחת מבח"ר): nursing@mta.ac.il


תכנית בסיעוד (מסלול הסבה): hasava@mta.ac.il


ביה"ס לניהול וכלכלה (כולל תכניות לתואר תואר שני במנע"ס, ויעוץ ופיתוח ארגוני): melsec@mta.ac.il


החוג ל מערכות מידע (כל המסלולים): mis@mta.ac.il

 




אנו מודים לכם מראש על שיתוף הפעולה.

נמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות.

מנהל הסטודנטים