פרופ'
חנה
מדלר-לירז
פרופ' חנה היא ראשת המסלול לניהול שירות ושיווק בתואר הראשון וראשת ההתמחות בשיווק בתואר השני. חוקרת היבטים רגשיים בתחום השירות, קרי סוגיות העוסקות באותנטיות, עבודה רגשית, התנהגות לא מתורבתת, הצגת רגשות חיוביים ושליליים במפגשי השירות בין נציגי שירות ללקוחותיהם. המחקרים, המתפרסמים בכתבי עת מובילים בתחום בעולם, בוחנים את השפעת ההיבטים הרגשיים על תוצרים ארגוניים שונים כדוגמת איכות השירות ונאמנות לקוחות. כמו כן, מלווה ומייעצת למנהלים בכירים בדילמות ניהוליות העוסקות בתחום השירות.