דרושים.ות באקדמית תל־אביב-יפו

משרות אקדמיות

קול קורא למועמד/ת למשרת סגל אקדמי בכיר בתוכנית לתואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני

נתונים, כישורים וניסיון נדרשים:

  • תואר שלישי באחד מן התחומים הבאים: ייעוץ ארגוני, התנהגות ארגונית, פסיכולוגיה ארגונית/תעשייתית, מדעי ההתנהגות והניהול, לימודי עבודה, או ניהול משאבי אנוש.
  • יכולת מחקרית מוכחת, ונכונות להמשך עריכת מחקרים ופרסום מאמרים בכתבי עת שפיטים.
  • יכולת הוראה אקדמית מוכחת ומשובי הוראה טובים.
  • יכולת לעבודת צוות והשתלבות בעבודה השוטפת של התוכנית לייעוץ ופיתוח ארגוני ושל בית הספר לניהול וכלכלה.
  • ניסיון בעבודה בשטח בייעוץ ארגוני יהווה יתרון משמעותי.

 

  • מועד איוש המשרה: 1.10.2025
  • היקף המשרה: 50, 75, או 100 אחוזים.
  • הדרגה האקדמית תיקבע על פי נתוני המועמד/ת.
  • מועמדים ומועמדות מוזמנים לפנות בצירוף קו"ח מפורטים אל כתובת הדוא"ל: [email protected] עד 4.2.2025, בצירוף פירוט נושאי הקורסים שהם יכולים ללמד.

סודיות פרטי הפונים/ות תישמר. רק הפניות המתאימות ביותר תענינה.

משרות מנהליות

כפיפות למנכ"ל המכללה

הגדרת תפקיד:

  • הובלה וניהול של אגף מערכות המידע של המכללה אשר נשען על רכישת שירותים מנוהלים וכולל צוותי פיתוח, תשתיות, helpdesk, מומחי תקשורת ואבטחת מידע.
  • עבודה בממשק עם הנהלת המכללה, אגפי המכללה ובתי הספר, מול ספקי מערכות מידע, מול סגל אקדמי וחוקרים, סגל מנהלי וסטודנטים. ייזום, סיוע וייעוץ להנהלת המכללה בגיבוש אסטרטגיה בתחום מערכות המידע בהתאם למדיניות וצרכי המכללה.
  • אחריות שוטפת על כל מערך התוכנה והחומרה במכללה, תוך ניהול שרות איכותי ומענה מהיר למאות משתמשי קצה, אחריות על כלל ציוד המחשוב של המכללה.
  • אחריות על תכנון, תקצוב, אפיון, רכישה, הפעלה, הטמעה וניהול מערכות המידע והידע של הארגון כולל תשתיות התקשורת, אבטחת מידע, תוכנות תשתית, טלפוניה, מולטימדיה, ציוד קצה, חוות השרתים ואתר ה DR. עבודה מול ספקי שירותים ובקרת עמידה ביעדים ומדדי SLA.
  • ניהול פרויקטים תשתיתיים ואפליקטיביים בתחום המחשוב ומערכות המידע, החל משלב הכנת מכרז, אפיון מול מסמכי דרישה, הקמה ותפעול. ריכוז דרישות וצרכי מידע וניהול ידע מהנהלת הארגון ומשתמשי הקצה, לרבות אופטימיזציה של הדרישות מול האילוצים תוך עמידה בייעדי הפרויקטים בהיבטי תקציב, לו"ז, תכולה ותפוקות.
  • אחריות על תחום הגנת הפרטיות ועל תחום אבטחת המידע.

דרישות התפקיד:

השכלה:

  • השכלה אקדמית בתחומי מערכות מידע / מדעי המחשב / תעשייה וניהול / מנהל עסקים, ממוסד מוכר להשכלה גבוהה. תואר שני – יתרון.

ניסיון:

  • בעל ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום ניהול מערכות מידע, מתוכן לפחות 3 שנים בתפקיד ניהולי בכיר בתחום מערכות מידע (מנמ"ר, או תפקיד מקביל במערכת הביטחון), הכולל ניהול צוות עובדים פנימי, או חיצוני, של לפחות 10 עובדים, בארגון בעל מחזור כספי של לפחות 100 מיליון ₪, המספק שירות לקהלים גדולים. יתרון לניסיון במוסדות להשכלה גבוהה.
  • ניסיון בהובלת תהליכי חדשנות טכנולוגית ובהטמעת כלים חדשניים כגון AI, Big Data, BI ופתרונות ענן. הכרות וניסיון עבודה עם מערכות מידע מעולם התוכן האקדמי (מערכות לניהול סטודנטים ומועמדים, MOODLE) יהוו יתרון.
  • ניסיון מעשי בניהול תקציבים ובקרה תקציבית של פרויקטי מחשוב, בהיקף של למעלה מ 10 מיליון ₪ בשנה.
  • ניסיון משמעותי בעבודה מול עשרות ספקים לרבות ניהול מכרזים והצעות מחיר. היכרות עם כללי ההתקשרויות הנהוגים במגזר הציבורי יהווה יתרון.
  • ניסיון משמעותי בניהול פרויקטי תשתיות ופרויקטים אפליקטיביים. ניסיון בהובלת שינויים ובהובלת פרויקטי מחשוב בתחום השירות וחווית המשתמש יהוו יתרון.

כישורים:

  • כישורי ניהול, העצמת עובדים, מנהיגות ויוזמה.
  • ראיה מערכתית וכישורים אנליטיים.
  • יחסים אנוש מעולים, ויכולת גבוהה בעבודת צוות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
  • מוטיבציה גבוהה לתפקיד, סקרנות ונכונות ללמוד ולהיכנס לתחומים חדשים.
  • יכולת ביטוי טובה מאוד בע"פ ובכתב, בעברית ובאנגלית, ויכולת הצגה בפני פורומים ניהוליים בכירים.

תנאי העסקה:

  • היקף משרה : 100%
  • נכונות לשעות עבודה לא שגרתיות
  • פרטים לגבי תנאי שכר יימסרו בנפרד

יש לשלוח קו"ח לגלית צלרמאיר, מנהלת אגף משאבי אנוש למייל [email protected]

בהצלחה!

המודעה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לשני המינים

 

 

כפיפות לראש מנהל בית הספר לניהול וכלכלה

תיאור תפקיד:

  • מ"מ בהיעדר ראשת מנהל ביה"ס וסיוע שוטף בניהול מנהל בית הספר
  • סיוע לראשת מנהל, לדקן וראשי התכניות בנושא תכנון ופיתוח תכניות לימודים
  • ריכוז הוועדות השונות הפועלות בבית ספר והשתתפות בהן, טיפול בנושא הגמר
  • סיוע בקביעת מערכת השעות והזנת תכנית הלימודים ועדכונה השוטף
  • טיפול ומתן מענה שוטף לסגל האקדמי, ראשי התכניות והדקנית
  • השתתפות בוועדות קבלה לתואר שני
  • סיוע בתכנון ימי עיון, כנסים ואירועים בית ספריים
  • עבודה מול MyMta הכולל מתן יעוץ לסטודנטים וטיפול בפניות סטודנטים
  • השתתפות בימים פתוחים, טקסי מצטיינים וכדומה

דרישות התפקיד :

  • השכלה אקדמית- חובה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה
  • גישה שירותית
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב
  • שליטה בתוכנת אופיס

תנאי העסקה:

  • שכר יימסר באופן אישי
  • עבודה במשרה מלאה ונכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך

יש לשלוח קו"ח ל [email protected]

תיאור תפקיד:

  • מתן מענה אדמיניסטרטיבי ותפעולי לסגל בית הספר
  • סיוע לראש מנהל וע' ראש מנהל
  • פרסום הודעות לסטודנטים ומרצים
  • הכנת חומרים לוועדות בית ספריות ויישום החלטות הוועדה
  • הזנת נתונים למערכת ניהול סטודנטים (גלבוע)
  • מענה לפניות שוטפות במערכת CRM
  • קשר שוטף עם מערך השירות לסטודנט (MyMta) ויחידות נוספות בארגון

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית – יתרון
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה
  • גישה שירותית ויחסי אנוש מצוינים
  • תנאי העסקה: עבודה במשרה מלאה – 40 שעות

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

המכללה האקדמית תל־אביב-יפו פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית

כפיפות לראש מנהל בית הספר למערכות מידע

תיאור תפקיד:

  • מ"מ ראשת מנהל ביה"ס בהעדרה
  • סיוע שוטף בניהול בית הספר
  • סיוע לראשת מנהל, לדקנית וראשי התכניות בנושא תכנון ופיתוח תכניות לימודים
  • ריכוז הוועדות השונות הפועלות בבית ספר והשתתפות בהן
  • סיוע בטיפול בסגל האקדמי של בית הספר
  • סיוע בעדכון הידיעון וחוברת המידע למועמדים
  • השתתפות בימים פתוחים
  • טיפול בנושא הגמר
  • הזנת מערכת השעות לגלבוע ועדכונה השוטף
  • אחריות על עדכונים שוטפים של הרשתות החברתיות לגבי הפעילות הבית ספרית
  • סיוע בתכנון ימי עיון, כנסים ואירועים בית ספריים
  • עבודה מול הממשקים מרשם, – MyMta , מנהל אקדמי, משאבי אנוש ועוד
  • סיוע וטיפול בנושא פטור מלימודים קודמים עבור מועמדים

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית – חובה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה
  • גישה שירותית
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב
  • שליטה בתוכנת אופיס

תנאי העסקה:

  • שכר יימסר בשיחה אישית
  • עבודה במשרה מלאה ונכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

כפיפות למנהלת מרכז השירות

בתפקיד זה תעניק/י שירות, ייעוץ וריכוז פניות של סטודנטים לתארים השונים.

תיאור המשרה:

  • מתן שירות לסטודנטים/ות
  • מתן ייעוץ לסטודנטים/ות בנושא רישום לקורסים ותוכנית הלימודים
  • דיווח ציונים מול מערכת ממוחשבת
  • הכנת אישורים לסטודנטים/ות
  • טיפול בפניות הסטודנטים/ות לוועדות השונות

דרישות:

  • השכלה אקדמית
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה
     גישה שרותית

תנאי העסקה:

  • התפקיד משתייך לאשכול א' בטבלאות השכר בהסכם הקיבוצי מה 19/5/19
  • עבודה במשרה מלאה ונכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך

קו"ח יש להפנות למייל קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

כפיפות לסמנכ"לית כספים

תיאור תפקיד

  • אחריות על בניית תקציבים והטמעתם במערכת הממוחשבת ובדוחות העזר.
  • סיוע בהכנת התקציב לאישור הגורמים הרגולטוריים ולאישור הגופים המנהלים של המכללה.
  • הכנת דוחות ביצוע שוטפים, רבעוניים ושנתיים לרבות תחזיות ביצוע לגופים רגולטוריים ולגופים המנהלים של המכללה.
  • ביצוע ובקרה של תקציב מול ביצוע, ניתוח נתונים, הסקת מסקנות ועדכון ההנהלה.
  • עריכת ניתוחים כלכליים ובדיקת כדאיות של תכניות לימודים וניתוחי כדאיות לתכניות פיתוח.
  • עריכת אנליזת שכר חודשית, וניתוחים הסטטיסטיים בתחום השכר של המכללה.
  • ריכוז והכנת החומרים לדיון בועדת כספים, כתיבת סיכומי הוועדה ובקרה על יישום ההחלטות.
  • סיוע באפיון ובניית כלי בקרה וניתוח נתונים מחשובים.
  • עבודה מול גורמים בכירים במכללה.
  • סיוע לסמנכ"לית הכספים בכל תחומי אחריותה.

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית (עדיפות לבוגרי כלכלה, חשבונאות מנע"ס)
  • כישורים אנליטיים גבוהים
  • ראייה מערכתית ויכולת ניתוח
  • יכולת עבודה ולמידה עצמאית
  • דיסקרטיות
  • כושר ארגון, מסירות ורמת אחריות גבוהה
  • יכולת התבטאות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
  • יכולת תכנון ועבודה תחת ריבוי משימות וממשקים
  • תודעת שירות ותקשורת בינאישית טובה
  • זמינות וגמישות בשעות העבודה
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס (אקסל ברמה גבוהה מאד)

תואר שני- יתרון.

היכרות טובה בתחום אנליזת השכר – יתרון

היכרות עם מערכת פריורטי וניסיון במוסד להשכלה גבוהה – יתרון

תנאי העסקה:

בהתאם לנדרש

  • המשרה משתייכת לדרג ד'
  • עבודה במשרה מלאה
  • נכונות לבצע שעות נוספת

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

כפיפות לאחראית ייעוץ ורישום

תיאור תפקיד:

  • ייעוץ והכוונה למתעניינים ומועמדים בלימודים אקדמיים
  • ייעוץ לגבי תכניות הלימודים
  • ייעוץ והכוונה לגבי הקבלה
  • מעקב אחר מועמדים שהגיעו לייעוץ
  • טיפול בתיקי מועמדים
  • מעקב אחר הנרשמים
  • עבודה מול היחידות השונות באקדמית

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית
  • ניסיון בתחום השירות ו/או מכירות-יתרון
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • אוריינטציה מכירתית
  • כושר ארגון
  • רמת אחריות גבוהה
  • גישה שירותית

היקף משרה:

  • משרה מלאה, אחת לשבוע עד ,17:00 כאחת לשבוע וחצי עד השעה 19:00
  • נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
  • יום ו' לפי סבב (כאחת ל5- שבועות)

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

כפיפות למנהלת מחלקת פיתוח ובינוי – אגף תפעול, רכש והתקשרויות

תיאור התפקיד:

הפקת כנסים ואירועים

  • תכנון, ארגון והפקה של כלל הכנסים והאירועים של המכללה o גיבוש תכנית אירועים שנתית.
  • בנייה וניהול תקציב הכנסים והאירועים, בקרה ומעקב לאורך כל השנה o ניהול מלא של כל שלבי הפקת האירועים, החל משלב התכנון ועד
    להוצאה לפועל.
  • פיקוח על אירועים של אגודת הסטודנטים ומתן מענה לוגיסטי בהתאם לצורך.

הפקה אדמיניסטרטיבית – השתתפות בישיבות רלוונטיות, פנייה לספקי חוץ, קבלת הצעות מחיר, ניהול מו"מ, הוצאת הזמנות רכש, בניית גאנט אירוע וניהולו, גיבוש ופרסום היערכויות לכנס/אירוע, עבודה מול מחלקת השיווק ויח"צ.

ניהול לוגיסטי -בניית האירוע, תיאום לוגיסטי מול ספקים וממשקים בתוך ומחוץ למכללה, ניהול תקציבים, תכלול המשאבים הדרושים להצלחת האירועים, הפקת האירוע בפועל ביום האירוע ומתן פתרונות בזמן אמת ככל שנדרש.

גיבוש נהלים ותהליכי עבודה

סיוע בגיבוש התקשרויות ומכרזי אירועים והוצאתם לפועל

דרישות התפקיד

  • אדם של אנשים – יחסי אנוש מעולים ושירותיות ברמה גבוהה משולבים עם אסרטיביות נכונה.
  • יכולת ג'אגלינג ותיעדוף משימות.
  • ראייה רוחבית ויכולת ירידה לפרטים הקטנים ביותר.
  • גמישות מחשבתית ויצירתיות.
  • יכולת וורבלית גבוהה.
  • שחקנ.ית נשמה בצוות ויכולת הובלה עצמאית.
  • ניסיון בהפקת אירועים/ הובלת פרויקטים מרובי משימות.
  • תואר ראשון/תעודת הפקת אירועים- יתרון.
  • שליטה טובה מאוד באופיס, פריוריטי – יתרון.

תנאי העסקה:

  • התפקיד משתייך לאשכול ב' בטבלאות השכר של מודל השכר החדש.
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לרבות השתתפות בכנסים ואירועים בשעות הבוקר המוקדמות והערב ובימי שישי

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

תיאור תפקיד

  • אחריות על תחזוקת שבר ותחזוקה מונעת של מערכות ותשתיות החשמל וכן בניית תכנית חשמל לאירועים במכללה
  • סיוע בתחזוקה השוטפת של בנייני המכללה – תחזוקת תשתיות (מים, חשמל, מיזוג, כיבוי אש וכד') תחזוקת ותקינות המבנה וכלל הציוד, ניהול מלאי של הציוד והחומרים הדרושים וכן תיקון תקלות שוטפות ופתרון בעיות בזמן אמת
  • סיוע בהיבט הלוגיסטי של תפעול הכנסים והאירועים בבניין

דרישות התפקיד:

  • הנדסאי חשמל מוסמך- יתרון
  • ניסיון קודם בביצוע תחזוקה שבר ותחזוקה מונעת, בקרת מבנים (לפחות שנתיים) – חובה
  • שליטה טובה במיומנויות מחשב – אופיס, פריוריטי – יתרון
  • שליטה במערכות אחזקה מקוונות – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה
  • ידע במערכות בקרת אקלים ומערכות מים – יתרון
  • רישון נהיגה בתוקף
  • העבודה כרוכה במאמץ פיזי

תנאי העסקה:

  • התפקיד משתייך לאשכול א'
  • עבודה במשרה מלאה, 40 שעות שבועיות + שעות נוספות
  • נכונות לעבודה במשמרות בין השעות 7:00-21:00, ימי שישי בתורנות אחת לשבועיים

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

כפיפות: מנהלת יחידת שכר לימוד

תיאור תפקיד: ניהול חשבונות סטודנטים ובינהם:

  • הוצאת דרישת תשלום לסטודנטים במגוון אמצעים ובהם: דיגיטליים, שוברים, הרשאות לחיוב חשבון בנק / כרטיס אשראי, פיקדון לחיילים משוחררים.
  • ביצוע החזרים כספיים לסטודנטים באמצעות העברות לחשבון הבנק באמצעות מס"ב.
  • מתן שירות ומענה לסטודנטים.
  • טיפול בהסדרי מימון לסטודנטים.
  • טיפול שוטף בנושאים הקשורים לשכר הלימוד של הסטודנט.
  • טיפול בסטודנטים חייבים.
  • הכנת דוחות ביצוע, ניתוח נתונים והסקת מסקנות.
  • ביצוע התאמות כספיות.

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית – חובה
  • כישורים אנליטיים גבוהים – חובה
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס, אקסל ברמה גבוהה.
  • דייקנות (אימות נתונים מספריים.)
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה
  • אוריינטציה שירותית
  • יחסי אנוש מצוינים

תנאי העסקה:

  • התפקיד משתייך לאשכול ב'
  • עבודה במשרה מלאה
  • זמינות לשעות נוספות במידת הצורך
  • תורנות באיוש המשרד עד השעה 17:00
  • עבודה בימי שישי על פי הצורך (במצב של ריבוי פרויקטים)

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

בהצלחה!

תיאור התפקיד:
מתן מידע ראשוני על תכניות הלימוד, תנאי הקבלה והליך הרישום
קביעת פגישות ייעוץ למתעניינים בלימודים

דרישות התפקיד:
אוריינטציה מכירתית ושירותית
יכולת שכנוע וכושר ביטוי מעולים
עבודה תחת לחץ
מולטיטסקינג
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

היקף המשרה:
זמינות ל- 3 משמרות בשבוע.
המשמרות הן בוקר/ערב, כל משמרת 6 שעות

קורות חיים יש לשלוח ל: [email protected]

האקדמית תל־אביב-יפו פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית.

רוצה ללמוד באקדמית?

מלא/י פרטים ונהיה בקשר בקרוב!

    שכר לימוד אוניברסיטאי

    טופס רישום מקוון
    כבר יודע/ת בידיוק מה את/ה רוצה?
    הרשמ/י באופן מקוון לשנת הלימודים הקרובה
    לרישום מקוון