איך לפנות למרכז שירות ותמיכה מחשובי?

הנחיות פנייה למרכז השירות והתמיכה המחשובי:

מרכז התמיכה מטפל בכל פנייה בנושאי מחשוב (תקלות חומרה, תוכנה, הזדהות וסיסמאות, גלישה, הדרכה, בקשות רכש, התקנות ושינויים). פניות למכונות הצילום ולמדפסות הסטודנטים, יש להפנות לחברת מפעיל, מספרי הטלפון מופיעים על גבי המכונות. מרכז התמיכה המחשובי ממוקם בבניין ווסטון שביפו, בקצה המסדרון שבקומה השנייה. אפשר להגיע אליו פיזית בכל פנייה בנושאים שהוזכרו לעיל.
דרכי פנייה נוספות ועדיפות למרכז התמיכה הן:

טלפון : 03-6803431 | חיוג מקוצר מקמפוס יפו : 633

באמצעות דוא"ל: HelpDesk@mta.ac.il

בכל פניה יש לציין שם, מספר ת.ז ותמונה של הודעת השגיאה (במידה ויש). כל פנייה נרשמת במערכת ממוחשבת והפונה מקבל עדכון בדוא"ל באשר למצב פנייתו.

מרכז התמיכה יטפל בתקלות באמצעות השתלטות מרחוק ובמקרה הצורך, יפעיל את הטכנאי המצוי באתר לצורך טיפול בתקלות הדורשות טיפול מקומי.

שעות הפעילות של מרכז השירות והתמיכה:

ימים א' – ה': משעה 7:30 עד שעה 18:00
ימי ו' וערבי חג: משעה 7:30 עד שעה 13:00

במקרה של שינוי בשעות תפורסם הודעה מקדימה.

פניות ותקלות אשר לדעת הפונה אינן מטופלות בצורה נאותה (מקצועית, שירותית , לוחות זמנים) ניתן להסלים לגורמים הבאים ולפי הסדר המופיע:

רמה ראשונה – מרכז תמיכה.

רמה שניה – אבי מוסרי, מנהל יחידת המחשוב 03-6803372 | avim@mta.ac.il

רמה שלישית– אלון ויג, מנהל מערכות המידע באקדמית, alonv@mta.ac.il03-6803442

נבקש כי הפנייה למכשירים הסלולאריים תעשה רק בשעות הפעילות הרגילות אלא אם מדובר בתקלה קריטית ומערכתית המשביתה מערכת שלמה או קבוצת משתמשים רחבה.

רוצה ללמוד באקדמית?

מלא/י פרטים ונהיה בקשר בקרוב!

    טופס רישום מקוון
    כבר יודע/ת בידיוק מה את/ה רוצה?
    הרשמ/י באופן מקוון לשנת הלימודים הקרובה
    לרישום מקוון