רישום וקבלה לתואר שני

מועדי הרישום

הרישום הרגיל ללימודי שנה א לשנה"ל תשפ"ה (2025-2024) בתוכניות לתואר ראשון ושני יתחיל בתאריך 5.12.2023 ויסתיים בתאריך 31.3.2024.
הרישום המאוחר ללימודים ייפתח בסיום הרישום הרגיל, בתאריך 1.4.2024, על בסיס מקום פנוי.
בתקופת הרישום המאוחר המכללה רשאית לשנות את התנאים להגשת מועמדות.

רישום וקבלה לתואר שני בשלושה שלבים

1. הרשמה

אפשר להירשם לאקדמית ברישום המקוון או בפגישת הייעוץ עם יועצי הלימודים.
כדי לברר את סיכויי קבלתך לפני הרישום וכדי לקבוע פגישת ייעוץ (הייעוץ אינו כרוך בתשלום) והכוונה אישית, יש להתקשר לטלפון: 6086* שלוחה 1 או לפנות במייל: Mirsham1@mta.ac.il
בפנייה למרכז הייעוץ והרישום, יש להצטייד בתעודת הבגרות, בספח הציון הפסיכומטרי ובכל תעודה אחרת הקשורה לעניין.

תשלום דמי רישום: דמי הרישום בסך 540 ש”ח (הכוללים תשלום בסך 80 ש”ח בעבור ערכת הרישום) אינם מוחזרים בשום מקרה. סכום דמי הרישום אינו משתנה במהלך תקופת הרישום והרישום המאוחר. בני משפחה מדרגת קרבה ראשונה שיירשמו ללימודים במכללה יחויבו בתשלום אחד של דמי הרישום.

2. מעקב אישי

במהלך תקופת הרישום יתפרסם ויתעדכן באתר האינטרנט של האקדמית במעקב האישי – מידע אישי על תהליך הרישום ועדכון מצב מועמדותך. למעקב אישי

3. קבלה ותשלום המקדמה

אם התקבלת, להודעת הקבלה מצורף שובר תשלום מקדמה בעבור שכר הלימוד. כדי לשריין לך מקום בלימודים, יש להסדיר את תשלום המקדמה עד לתאריך הנקוב על השובר באחת מהדרכים האלה:

  • פיקדון לחיילים משוחררים (על פי חוק קליטת חיילים משוחררים): אפשר לבצע את התשלום באופן מקוון באתר של הקרן להכוונת חיילים משוחררים ולהזין את מס' האסמכתא של שובר תשלום המקדמה. אפשר לצפות בפרטי השובר במעקב האישי שבאתר האקדמית: שם משתמש (מס' ת"ז), סיסמה (קוד חד־פעמי יישלח במייל וב-SMS) > תשלום שובר או הדפסת שובר.
  • באמצעות כרטיס אשראי באפליקציה "המכללה אקדמית תל־אביב-יפו": כניסה למועמדות ולמועמדים / לנרשמות ולנרשמים > שם משתמש (מס' ת"ז), סיסמה (קוד חד־פעמי יישלח במייל וב-SMS) > שכר לימוד ותשלומים > תשלום שובר בכרטיס אשראי.
  • באמצעות כרטיס אשראי: במעקב האישי שבאתר האקדמית > תשלום שובר או הדפסת שובר > תשלום שובר בכרטיס אשראי.
  • בנק / בנק הדואר: הדפסת שובר לתשלום בבנק הדואר דרך המעקב האישי שבאתר האקדמית. מעקב אישי > תשלום שובר או הדפסת שובר > הדפסת שובר לתשלום בבנק הדואר.

לתשומת ליבך!
יש להגיש בקשה למגורים במעונות ו/או בקשה למלגת סיוע כלכלי בשנת הלימודים תשפ"ד (במועדי הרישום שקבעה המכללה) רק לאחר שהוסדר תשלום המקדמה, באמצעות שם משתמש וסיסמה שיונפקו לך לאחר שתשלום המקדמה ייקלט במכללה.
למידע על מעונות הסטודנטים, המלגות שמציעה המכללה האקדמית ושאר שירותי דיקנט הסטודנטים – לחצו כאן

מרכז ייעוץ ורישום

יועצי הלימודים של האקדמית ייעצו ויתאימו לך את מסלול הלימודים. היועצות והיועצים נמצאים כאן בשבילך כדי לתת מידע על הלימודים באקדמית, לענות על כל השאלות, להקשיב ולעזור לך להחליט.

שעות פעילות:
ימים א', ג', ה' בין השעות 17:00 – 8:00
ימים ב' ו- ד' בין השעות 19:00 – 8:00

הצוות של מרכז הייעוץ והרישום

מיכל בנר – ראשת מנהל מועמדים ומכירות
אורטל בן אריה – מנהלת מכירות והדרכה ועוזרת ראשת מנהל מועמדים
לינוי קופרמן – יועצת לימודים
משי גריידי – יועצת לימודים
הילה שורקין סרנגה – יועצת לימודים

צרו קשר
טלפון: 6086* שלוחה 1 | פקס: 03-6803360 | מייל: mirsham1@mta.ac.il
רח’ רבנו ירוחם 2, ת"ד 8401 תל־אביב-יפו 6818211

רוצה ללמוד באקדמית?

מלא/י פרטים ונהיה בקשר בקרוב!

    טופס רישום מקוון
    כבר יודע/ת בידיוק מה את/ה רוצה?
    הרשמ/י באופן מקוון לשנת הלימודים הקרובה
    לרישום מקוון