דרושים.ות באקדמית תל־אביב-יפו

משרות אקדמיות

משרות מנהליות

28/10/25

כפיפות: מנכ"ל

תיאור תפקיד

אחריות כוללת על מתן שירות לוגיסטי המהווה את המעטפת התפעולית לכלל יחידות המכללה בשגרה ובחירום. ניהול האגף כולל: תפעול שוטף של הקמפוס, ניהול לוגיסטי, ניהול מערך הרכש וההתקשרויות, ניהול מערך האירועים, החוזים וההסכמים, ניהול מערך הבינוי והדיור, הביטחון, הביטוח, האבטחה והבטיחות. ניהול צוותים, תהליכים, תקציבים וספקים.

תחומי אחריות כוללים:

  • אחריות כוללת על האגף המונה כ 12 עובדים, ועל התפעול השוטף של הקמפוס.
  • אחריות על ניהול מערך התפעול והלוגיסטיקה של הקמפוס תחזוקת הקמפוס, מערך אבות הבית, רכב ותחבורה, הפעלת חברת הניקיון וקבלנים שונים בתחום הניקיון והאחזקה.
  • ניהול מערך הבינוי והדיור: תכנון, ביצוע ופיקוח על פרויקטי בינוי ושיפוץ של נכסי המכללה. תכלול היבטי בינוי בניינים חדשים. מתן מענה לצרכי הדיור של יחידות המכללה. ניהול נכסי המכללה לרבות השכרתן לגורמי חוץ ובכלל זה מעונות הסטודנטים.
  • ניהול מערך הרכש וההתקשרויות, גיבוש והפעלת מדיניות רכש, ניהול חוזים, הסכמים והתקשרויות ובדיקת יעילותם. כולל ניהול מו"מ עם ספקים, בקרה מתמשכת על יעילות ומועילות ההסכמים. ניהול תהליכי המכרזים משלב אישור יציאה למכרז עד לאישור בחירת זוכה בליווי היעוץ המשפטי בהתאם לחוק חובת המכרזים ולנהלי המכללה. אחריות ומעקב ביצוע החלטות וועדות המכרזים.
  • ניהול מערך האירועים והכנסים, כולל תיאום, הפקה ולוגיסטיקה של האירועים עבור כלל יחידות המכללה לרבות טיפול בהיבטי רישוי ורגולציה נדרשים.
  • ניהול מערך הבטחון, האבטחה והבטיחות, וכן אחריות להפעלת תכניות ההמשכיות העסקית של המכללה בשעת חירום בהיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים. ניהול מערך הביטוחים של המכללה והתאמתו לסיכונים.
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ אירגוניים, כולל רשויות, קבלנים ויועצים
  • ניהול תקציב האגף, כולל תכנו, בקרה ודיווח
  • פיתוח והטמעת תהליכים לשיפור השירות והתפעול

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית – חובה.
  • ניסיון ניהולי מוכח של לפחות 5 שנים בתחומי תפעול, לוגיסטיקה, רכש, התקשרויות ובינוי בארגונים של מעל 500 עובדים – חובה
  • ניסיון מוכח בניהול תקציבים, ספקים והתקשרויות בהיקף של לפחות 25 מיליון ₪ – חובה
  • הכרת החוקים, התקנות ותהליכי העבודה בתחום הרכש במגזר הציבורי
  • שליטה מלאה בישומי office
  • ניסיון במערכת פריוריטי – יתרון
  • קורסים והשתלמויות בתחום הרכש, הלוגיסטיקה והבינוי – יתרון

כישורים נדרשים

  • יכולת ניהול והובלת צוותים של לפחות 5 עובדים
  • יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה
  • יכולת ניתוח פיננסי
  • ראייה מערכתית ויכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים
  • חדשנות ויצירתיות
  • כישורי תקשורת בין-אישית גבוהים
  • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים
  • יוזמה, אחריות אישית ויכולת קבלת החלטות

תנאי העסקה

  • היקף משרה : 100%
  • פרטים לגבי תנאי שכר יימסרו בנפרד.

יש לשלוח קו"ח אל גלית צלרמאיר, מנהלת אגף משאבי אנוש למייל [email protected] עד ה – 4/11/25

כפיפות לראש מנהל בית הספר למערכות מידע

תיאור תפקיד:

  • מ"מ ראשת מנהל ביה"ס בהעדרה
  • סיוע שוטף בניהול בית הספר
  • סיוע לראשת מנהל, לדקנית וראשי התכניות בנושא תכנון ופיתוח תכניות לימודים
  • ריכוז הוועדות השונות הפועלות בבית ספר והשתתפות בהן
  • סיוע בטיפול בסגל האקדמי של בית הספר
  • סיוע בעדכון הידיעון וחוברת המידע למועמדים
  • השתתפות בימים פתוחים
  • טיפול בנושא הגמר
  • הזנת מערכת השעות לגלבוע ועדכונה השוטף
  • אחריות על עדכונים שוטפים של הרשתות החברתיות לגבי הפעילות הבית ספרית
  • סיוע בתכנון ימי עיון, כנסים ואירועים בית ספריים
  • עבודה מול הממשקים מרשם, – MyMta , מנהל אקדמי, משאבי אנוש ועוד
  • סיוע וטיפול בנושא פטור מלימודים קודמים עבור מועמדים

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית – חובה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה
  • גישה שירותית
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב
  • שליטה בתוכנת אופיס

תנאי העסקה:

  • שכר יימסר בשיחה אישית
  • עבודה במשרה מלאה ונכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

כפיפות למנהלת מרכז השירות

בתפקיד זה תעניק/י שירות, ייעוץ וריכוז פניות של סטודנטים לתארים השונים.

תיאור המשרה:

  • מתן שירות לסטודנטים/ות
  • מתן ייעוץ לסטודנטים/ות בנושא רישום לקורסים ותוכנית הלימודים
  • דיווח ציונים מול מערכת ממוחשבת
  • הכנת אישורים לסטודנטים/ות
  • טיפול בפניות הסטודנטים/ות לוועדות השונות

דרישות:

  • השכלה אקדמית
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה
     גישה שרותית

תנאי העסקה:

  • עבודה במשרה מלאה ונכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך

קו"ח יש להפנות למייל קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

כפיפות: מנהלת יחידת שכר לימוד

תיאור תפקיד: ניהול חשבונות סטודנטים ובינהם:

  • הוצאת דרישת תשלום לסטודנטים במגוון אמצעים ובהם: דיגיטליים, שוברים, הרשאות לחיוב חשבון בנק / כרטיס אשראי, פיקדון לחיילים משוחררים.
  • ביצוע החזרים כספיים לסטודנטים באמצעות העברות לחשבון הבנק באמצעות מס"ב.
  • מתן שירות ומענה לסטודנטים.
  • טיפול בהסדרי מימון לסטודנטים.
  • טיפול שוטף בנושאים הקשורים לשכר הלימוד של הסטודנט.
  • טיפול בסטודנטים חייבים.
  • הכנת דוחות ביצוע, ניתוח נתונים והסקת מסקנות.
  • ביצוע התאמות כספיות.

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית – חובה
  • כישורים אנליטיים גבוהים – חובה
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס, אקסל ברמה גבוהה.
  • דייקנות (אימות נתונים מספריים.)
  • יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה
  • אוריינטציה שירותית
  • יחסי אנוש מצוינים

תנאי העסקה:

  • התפקיד משתייך לאשכול ב'
  • עבודה במשרה מלאה
  • זמינות לשעות נוספות במידת הצורך
  • תורנות באיוש המשרד עד השעה 17:00
  • עבודה בימי שישי על פי הצורך (במצב של ריבוי פרויקטים)

קו"ח יש להפנות למייל [email protected] בציון שם המשרה

בהצלחה!

תיאור התפקיד:
מתן מידע ראשוני על תכניות הלימוד, תנאי הקבלה והליך הרישום
קביעת פגישות ייעוץ למתעניינים בלימודים

דרישות התפקיד:
אוריינטציה מכירתית ושירותית
יכולת שכנוע וכושר ביטוי מעולים
עבודה תחת לחץ
מולטיטסקינג
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

היקף המשרה:
זמינות ל- 3 משמרות בשבוע.
המשמרות הן בוקר/ערב, כל משמרת 6 שעות

קורות חיים יש לשלוח ל: [email protected]

האקדמית תל־אביב-יפו פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית.

רוצה ללמוד באקדמית?

מלא/י פרטים ונהיה בקשר בקרוב!

    שכר לימוד אוניברסיטאי

    טופס רישום מקוון
    כבר יודע/ת בידיוק מה את/ה רוצה?
    הרשמ/י באופן מקוון לשנת הלימודים הקרובה
    לרישום מקוון