אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של האקדמית תל־אביב-יפו

קהל היעד

כלל הסטודנטים והסטודנטיות הלומדים ולומדות במכללה.

רכז התרבות אחראי/ת על הובלה והפקה של אירועי התרבות באגודה ובקמפוס, במטרה להעשיר את חיי הקהילה הסטודנטיאלית וליצור חוויה קמפוסית מגבשת, שמחה ומשמעותית.

תחומי אחריות עיקריים:

  • יוזמה, תכנון וביצוע של אירועי תרבות, פנאי וחברה במהלך השנה (הופעות, מסיבות, טקסים, הפסקות פעילות, ערבי סטודנטים ועוד).
  • ניהול ההיבטים הלוגיסטיים ביום האירוע (ציוד, צוותים, במה, ביטחון, ניקיון וכו’).
  • הפקת לקחים מאירועים ושיפור מתמיד של חוויית הסטודנטים.
  • אחריות על הוצאה לפועל של האירועים משלב הרעיון ועד ליום האירוע עצמו, כולל עבודה מול ספקים, מחלקות המכללה ושותפים חיצוניים.

רכז/ת המעורבות החברתית אחראי/ת על קידום הערבות ההדדית והתרומה לקהילה בקרב הסטודנטים, ועל חיבורם לעשייה חברתית משמעותית בתוך הקמפוס ומחוצה לו.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ייזום, הובלה ותיאום של פרויקטים חברתיים וקהילתיים מטעם האגודה.
  • חיבור סטודנטים ליוזמות התנדבות, מלגות חברתיות ופעילויות למען הקהילה.
  • שיתוף פעולה עם עמותות, רשויות מקומיות וגורמים חברתיים נוספים.
  • עבודה מול מחלקות האגודה והמכללה לקידום ערכים של מעורבות ואחריות חברתית.
  • עידוד מודעות חברתית בקרב הסטודנטים באמצעות קמפיינים, הרצאות ופעילויות בקמפוס.

רכז/ת הספורט אחראי/ת על פיתוח, תפעול וקידום תחום הספורט באגודת הסטודנטים – בקמפוס ומחוצה לו – מתוך מטרה לעודד אורח חיים בריא, גיבוש חברתי וייצוג מכובד של המכללה בתחרויות השונות.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ניהול והובלה של נבחרות הספורט הסטודנטיאליות של המכללה (כדורגל, כדורסל, כדורעף, טניס וכו׳).
  • תיאום השתתפות הנבחרות במסגרת אס״א (איגוד ספורט אקדמי) – כולל רישום, קשר שוטף מול האיגוד והפקת ימי משחקים ואימונים.
  • גיוס, ליווי ותמיכה בשחקנים ובמאמנים לאורך השנה.
  • קידום שיתופי פעולה עם גופים חיצוניים בתחום הספורט והבריאות.
  • אחריות כוללת על לוגיסטיקה, ציוד ספורט ושמירה על תקינות מתקני האגודה והנבחרות.

מאמן/ת נבחרת הספורט אחראי/ת על הובלת הנבחרת, פיתוח המקצועיות של השחקנים והטמעת ערכים של מצוינות, גיבוש וייצוג ראוי של המכללה במסגרת פעילות אגודת הסטודנטים.

תחומי אחריות עיקריים:

  • הובלה מקצועית של נבחרת הספורט בתחום הרלוונטי (כדורגל, כדורסל, כדורעף, טניס, ריצה, ועוד) – תוך שיתוף פעולה עם רכז הספורט והאגודה.
  • אחריות על בניית מערך אימונים מקצועי, ליווי אישי וקבוצתי של השחקנים, ופיתוח רוח ספורטיבית ותחרותית.
  • ייצוג המכללה במסגרת אס״א – איגוד הספורט האקדמי, לרבות היערכות, ניהול משחקים ועמידה בנהלי התחרויות.
  • ייזום וקיום פעילות נבחרת הספורט בקהילה לפחות פעמיים (2) בשנה, מתוך רצון לחבר בין הספורט, הערכים החברתיים והקהילה המקומית.
  • עבודה בשיתוף פעולה עם הנהלת האגודה, רכז הספורט וגורמי המכללה לצורך תיאום לוגיסטי, תקציבי ותקשורתי.

נציגי ונציגות השנתונים מהווים את הנציגות הנבחרת של כלל הסטודנטים במכללה ואת ליבת האספה הכללית של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות. הם משמשים כגשר בין הסטודנטים בשטח לבין האגודה והנהלת המכללה, ומייצגים את צורכי הסטודנטים בכל היבטי החיים האקדמיים והחברתיים.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ייצוג הסטודנטים בתואר או בשנה הלימודית שלהם מול האגודה, הנהלת המכללה והמרצים.
  • העלאת פניות, בעיות ורעיונות לשיפור חוויית הלמידה והחיים הסטודנטיאליים.
  • השתתפות בישיבות האספה הכללית ובהצבעות על נושאים מרכזיים באגודה, לרבות תקציבים, תקנונים, ומדיניות כללית.
  • קידום מעורבות הסטודנטים בתואר – עידוד השתתפות באירועים, פרויקטים והתנדבויות.
  • שיתוף פעולה עם יו״ר האגודה, הנהלתה ויתר המחלקות לקידום יוזמות אקדמיות וחברתיות.
  • שימור הקשר עם הסטודנטים לאורך השנה באמצעות קבוצות ווטסאפ, מפגשים והסברה שוטפת.

רכזי/ות המנטורים אחראים על הפעלת תוכנית המנטורים באגודה – תוכנית שמטרתה לסייע לסטודנטים החדשים להשתלב באקדמיה, להרגיש שייכים ולהצליח בלימודים ובחיי הקמפוס כבר מהיום הראשון.

תחומי אחריות עיקריים:

  • גיוס, מיון והכשרה של מנטורים מבין הסטודנטים והסטודנטיות הוותיקים בכל החוגים והתארים.
  • ניהול שוטף של המנטורים במהלך השנה, ליווי אישי ותמיכה מקצועית.
  • התאמת מנטורים לסטודנטים החדשים לפי תחום לימודים, רקע וצרכים אישיים.
  • בניית מערך ליווי, מעקב ופעילות קבוצתית למנטורים ולחניכים.
  • ייזום והפקת מפגשי היכרות, אירועי גיבוש ופעילויות חווייתיות לסטודנטים החדשים.
  • שיתוף פעולה עם הנהלת האגודה, הדיקנט והרשויות האקדמיות לקידום קליטה מיטבית של הסטודנטים החדשים.
  • ניהול מערך תקשורת עם הסטודנטים החדשים (קבוצות וואטסאפ, דיוורים, הסברה ועוד).

המנטורים הם המעניקים את קבלת הפנים החמה מטעם האגודה והמכללה עבור הסטודנטים החדשים – סטודנטים ותיקים שמלווים, מדריכים ותומכים בסטודנטים בשנה הראשונה שלהם בלימודים ובחיים האקדמיים.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ליווי אישי של סטודנטים חדשים בתחילת דרכם באקדמיה – אקדמית, חברתית ואישית.
  • סיוע בהיכרות עם המערכת, המרצים, הנהלים וחיי הקמפוס.
  • יצירת קשר עם הסטודנטים החדשים ומתן מענה לשאלות ואתגרים שעולים במהלך השנה.
  • שיתוף פעולה עם רכז/ת המנטורים והאגודה לצורך הפעלת התוכנית בצורה מיטבית.
  • עידוד מעורבות חברתית והשתלבות בקהילה הסטודנטיאלית.

רכז/ת המעונות מהווה את הגשר בין דיירי ודיירות המעונות לבין אגודת הסטודנטים, המכללה וחברת הניהול, במטרה לשפר את איכות החיים במעונות ולחזק את הקהילה הסטודנטיאלית בהם.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ייצוג דיירי המעונות מול הנהלת המכללה, חברת הבנייה והגורמים הרלוונטיים.
  • טיפול בפניות, בעיות והצעות של הסטודנטים המתגוררים במעונות.
  • ייזום וארגון ימי גיבוש, ערבי מעונות, פעילויות חברתיות ותרבותיות לחיזוק הקהילה במעונות.
  • שיתוף פעולה עם מחלקת תרבות, רווחה וקהילה באגודה לצורך קידום יוזמות ופתרונות לדיירים.
  • שמירה על תקשורת פתוחה ורציפה עם כלל הדיירים והעברת מידע רלוונטי מהאגודה ומהמכללה.
  • סיוע בשמירה על הסדר, הניקיון והאחריות הקולקטיבית במתחם המעונות.

רכז/ת החינוך הפיננסי אחראי/ת על קידום הידע, המודעות והכלים להתנהלות כלכלית נכונה בקרב הסטודנטים והסטודנטיות – מתוך הבנה שחינוך פיננסי הוא בסיס לעצמאות, ביטחון והצלחה בחיים.

תחומי אחריות עיקריים:

  • ייזום והפקת סדנאות, הרצאות וימי עיון בנושא ניהול תקציב, חסכון, השקעות, התנהלות מול בנקים, אשראי ועוד.
  • שיתופי פעולה עם גופים חיצוניים (כמו בנקים, עמותות ומרצים עצמאיים) לצורך קידום תחום החינוך הפיננסי במכללה.
  • פיתוח תוכן חינוכי נגיש לסטודנטים – מדריכים, פוסטים, סרטונים וטיפים לניהול כספים חכם.
  • יצירת פלטפורמות לשיח פתוח סביב נושאים כלכליים, כולל מענה לשאלות של סטודנטים.
  • עבודה בשיתוף פעולה עם מחלקת רווחה, תרבות ודוברות באגודה לקידום הנושא בקמפוס.
  • עידוד חשיבה כלכלית אחראית והטמעת כלים מעשיים להתנהלות פיננסית נכונה כבר בתקופת הלימודים.
  • ניהול מועדונים פיננסיים באגודה.

דרישות התפקיד

  • לומד/ת במכללה האקדמית תל אביב יפו.
  • משלמ/ת דמי אגודה פעיל/ה.
  • בעל/ת פרופיל המתאים לדרישות הנהלת האגודה.

כמות שעות נדרשת

60 שעות

פרטים ליצירת קשר

ליעד כץ, מנכ"ל | [email protected] | קורות חיים להגשת מועמדות [email protected]

 

אגודת הסטודנטים