קורס התנסותי (קורס משלב עשייה) בבית הספר למדעי ההתנהגות. הקורס מציע היכרות מעשית רבת היבטים עם עולם הטיפול הרגשי ועם הפסיכולוגיה החינוכית (כלומר – עבודה פסיכולוגית בתוך בית ספר), תוך נגיעה גם בשאלות זהות ותרבות, כפי שהן באות לידי ביטוי בקרב הילדים בבית הספר הדו-לשוני "כולנא יחד" ביפו.
הקורס משלב עבודה מעשית התנדבותית – חונכות שבועית קבועה לאורך כל השנה לקבוצת תלמידים בבית הספר "כולנא יחד" – יחד עם למידה אקדמית והדרכה מעשית סביב היבטים הקשורים בעבודה זו. המפגש והנוכחות של המגזרים הערבי והיהודי באים לידי ביטוי בקורס הן בהרכב של קבוצת הילדים (הערבים והיהודים), והן בהרכב קבוצת הסטודנטים (היהודים והערבים).
מטרת הפרויקט היא להתנסות בהתערבות בעלת אופי טיפולי בתוך בית ספר, התערבות שמטרתה לחזק את מיומנויות הביטוי, הקשב והשיח, של הילדים במפגש של כל אחד מהם עם עצמי ועם האחר.
בקורס מתאפשר לסטודנטים ללמוד על עקרונות בטיפול, על מאפיינים של עבודה טיפולית קבוצתית, על חשיבות של עבודה טיפולית בתוך מסגרת בית ספרית ועל תהליכים של בניית זהות בגיל ההתבגרות. הלמידה נעשית בשלושה מעגלים – הן בהתערבות עצמה שבה כל סטודנט מנחה קבוצה קטנה של תלמידים בבית הספר, הן במפגשי הדרכה קבוצתיים שבועיים שמונחים על ידי פסיכולוגיות חינוכיות, והן באמצעות למידה אקדמית של תיאוריות, מושגים וכלים שיסייעו לעבודה ההתנסותית, בשיעורים אקדמיים. בתוך כך, בנוסף לעצם ההתנסות שבעבודה הטיפולית עצמה, עוברים הסטודנטים גם תהליך צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית בעצמם.