הנחיות פנייה למרכז השירות והתמיכה המחשובי:
מרכז התמיכה מטפל בכל פנייה בנושאי מחשוב (תקלות חומרה, תוכנה, הזדהות וסיסמאות, גלישה, הדרכה, בקשות רכש, התקנות ושינויים).
פניות בנושא מכונות הצילום ומדפסות הסטודנטים יש להפנות
לחברת מפעיל - מספרי הטלפון מופיעים על גבי המכונות.
מרכז התמיכה המחשובי ממוקם בקצה הפרוזדור של קומה 2 בבניין ווסטון ביפו. אליו ניתן להגיע פיזית בכל פנייה בנושאים שהוזכרו לעיל.
במקביל, דרכי פנייה נוספות ועדיפות למרכז התמיכה הן :
טלפון :
03-6803431
חיוג מקוצר מקמפוס יפו :
633
באמצעות דוא"ל :
HelpDesk@mta.ac.il
כל פנייה נרשמת במערכת ממוחשבת והפונה מקבל עדכון בדוא"ל באשר למצב פנייתו.
מרכז התמיכה יטפל בתקלות באמצעות השתלטות מרחוק ובמקרה הצורך, יפעיל את הטכנאי המצוי באתר לצורך טיפול בתקלות הדורשות טיפול מקומי.
שעות הפעילות של מרכז השירות והתמיכה:
ימי לימודים סדירים (סמסטר א' וסמסטר ב')
ימים א' - ה': משעה 7:30 עד שעה 18:00
ימי ו' וערבי חג: משעה 7:30 עד שעה 12:00
ימי לימודים סדירים (סמסטר קיץ)
ימים א' - ה': משעה 7:30 עד שעה 16:00
ימי ו' וערבי חג: משעה 7:30 עד שעה 12:00
חופשות סמסטר
ימים א' - ה': משעה 7:30 עד שעה 16:00
ימי ו' וערבי חג: משעה 7:30 עד שעה 12:00
במקרה של שינוי בשעות תפורסם הודעה מקדימה.
פניות ותקלות אשר לדעת הפונה אינן מטופלות בצורה נאותה (מקצועית, שירותית , לוחות זמנים) ניתן להסלים לגורמים הבאים ולפי הסדר המופיע:
רמה ראשונה – מרכז תמיכה.
רמה שניה – אבי מוסרי, מנהל יחידת המחשב
avim@mta.ac.il , 050-3208500, 03-6803372.
רמה שלישית – אלון ויג, מנהל מערכות המידע באקדמית, alonv@mta.ac.il 03-6803442
נבקש כי הפנייה למכשירים הסלולאריים תעשה רק בשעות הפעילות הרגילות אלא אם מדובר בתקלה קריטית ומערכתית המשביתה מערכת שלמה או קבוצת משתמשים רחבה.