שנת הלימודים תחל ביום א' 18.10.2020.
אנו מברכים אתכם בברכת שנת לימודים פורייה ומהנה.
אספנו עבורכם מספר דגשים ומידע חשוב לתחילת הלימודים:
הכתובת לכל פנייה הינה מנהל בית הספר בו הנכם לומדים.
מפגש אוריינטציה מקוון לקראת פתיחת שנת הלימודים
יתקיים במהלך השבוע שלפני תחילת הלימודים. מועד מדויק של מפגשי האוריינטציה בחלוקה לפי תכנית לימודיכם, נשלחה לסטודנטים החדשים.
במהלך המפגש יימסר לכם מידע חשוב וחיוני לקראת תחילת לימודיכם. כמו כן, הוקלטו סרטונים שבהם יש למידע שימושי עבורכם לתקופת לימודיכם באקדמית. קישור לסרטונים יופיע באתר האינטרנט של המכללה. אנו ממליצים בחום לסטודנטים החדשים לקחת חלק במפגשים אלה.
עפ"י הוראת משרד הבריאות והנחיות המועצה להשכלה גבוהה, הלימודים בסמסטר א' תשפ"א יתקיימו ברובם באופן מקוון. יחד עם זאת, הדיקנים בשיתוף הסגל האקדמי והמנהלי שוקד על מתווה לימודים היברידי ( משולב) לתלמידי שנה א' שיאפשר לכם הסטודנטים לחוות את חווית הלמידה בקמפוס בקבוצות קטנות. מידע מפורט יימסר לסטודנטים הרלבנטיים ע"י מנהלות בתי הספר.
להלן מידע חיוני אודות הלימודים בקמפוס:
1. מהם דרכי ההגעה למכללה וחנייה?
למידע אודות דרכי ההגעה לאקדמית לחצו כאן.
לרשותכם חנייה חינם על בסיס מקום פנוי בחניון האקדמית ובשעות הפעילות בלבד.
הכניסה לחניון מותנית ברישום מראש של הרכב/אופנוע במערכת החניון של המכללה.
רכב/אופנוע שלא יוזן במערכת ולא תהיה לו מדבקה על השמשה לא יורשה להיכנס לחניון.
לתשומת לבכם, בחניון האקדמית מתבצעת אכיפה בהתאם לנוהל משמעת סטודנטים
עדכון לגבי חלוקת מדבקות החניה ישלח בהמשך.
2. כרטיס סטודנט
כחלק מהשירות אותו מעניקה האקדמית לתלמידיה, יופק לכם כרטיס סטודנט בתחילת הלימודים. כרטיס הסטודנט ישמש אתכם לשאילת ספרים מהספרייה, יקנה הנחות ברכישת מוצרים מאגודת הסטודנטים (חברי אגודה בלבד) וישמש כתחליף לת.ז. בתקופת בחינות. לצורך הכנת כרטיס סטודנט יש להעלות תמונה לאתר האינטרנט בקישור זה. כרטיסי הסטודנט יישלחו אליכם בדואר.
3. מיקום מנהלות בתי הספר וכתובת דוא"ל:
מנהל בית הספר למדעי המחשב - בניין ווסטון (בניין מס' 2) קומת קרקע
מנהל בית הספר לממשל וחברה - בניין ווסטון (בניין מס' 2) קומת קרקע
דוא"ל: polisec@mta.ac.il
מנהל בית הספר למדעי ההתנהגות - בניין פומנטו (בניין מס' 1) קומת קרקע
דוא"ל: Bev@mta.ac.il
מנהל בית הספר לניהול וכלכלה (כולל התכנית במערכות מידע) - בניין ניהול וכלכלה (בניין מס' 3) קומת קרקע
דוא"ל: melsec@mta.ac.il
מנהל בית הספר למדעי הסיעוד - בניין מס' 3) קומת קרקע
מנהל המכינות - בניין ווסטון (בניין מס' 2) קומת קרקע חדר 016
דוא"ל: meitalbl@mta.ac.il
מהן שעות הפעילות של מנהל בתי הספר בתקופת לימודים?
ימים א'-ה', בין השעות 17:00-08:00 יום ו', בין השעות 12:00-08:00.
בין השעות 13:30-12:30 מנהל בתי הספר סגור לעבודה פנימית.
4. מספרי כיתות
קומת כניסה ___0
קומה ראשונה___1
קומה שניה ___2.
5. היכן נמצאות מעבדות המחשבים?
בכל בניין - בקומה השניה.
6. היכן נמצאות הספריות? ומה שעות הפעילות בתקופת לימודים?
בספריות ניתן למצוא אוירה שקטה אך כיפית, פופים למנוחה, חדרי שקט, חדרים לעבודה בקבוצות, עמדות מחשב, תמיכת ספרנים/יות במציאת חומרי הקריאה להם תזדקקו, ספרי קריאה, מחשבונים, מילונים, מכונות צילום (+סריקה), מדפסות (+צבעוניות) ועוד. במהלך הלימודים תזדקקו באופן שוטף לספרים, מאמרים וחומר נוסף ממשאבי הספרייה. הספרייה תקיים הדרכות להכרת השירותים ומאגרי המידע. הודעה על המועדים תצא בנפרד.
בבניין ווסטון > ספריית בתי הספר: מדעי המחשב, ניהול וכלכלה, מערכות מידע, מנהל עסקים וייעוץ ופיתוח ארגוני.
קומה ראשונה
טלפון: 03-6803377
בבניין פומנטו > ספריית בתי הספר: מדעי ההתנהגות, ממשל וחברה, לימודי משפחה ומדעי הסיעוד.
קומה ראשונה
טלפון 03-6802500
שעות הפעילות:
ימים א'-ה', בין השעות 20:00-09:00 יום ו', בין השעות 12:00-09:00.
7. יחידת המחשוב - היכן נמצאת? מה שעות הפעילות? איך יוצרים קשר?
יחידת המחשוב נמצאת בבניין ווסטון קומה 2 חדר 210.
שעות הפעילות:
א'-ה' 07:30 – 18:00
ו' 07:30 – 12:00
ניתן ליצור קשר בדרכים הבאות:
מייל: helpdesk@mta.ac.il
טלפון: 03-6803431
8. איך נכנסים ל"מידע-נט" - מערכת הרישום לקורסים באינטרנט?
הכניסה למערכות המחשוב של המכללה: תתאפשר באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית אותם קיבלתם במייל שנשלח אליכם מהמכללה בנושא: "פרטי משתמש שלך לכניסה למערכות המידע של המכללה האקדמית".
המייל נשלח רק למשלמי תשלום המקדמה.
לתשומת לבכם: קבלת הודעות ועדכונים מהמכללה נשלחות אך ורק לכתובת המייל אשר נפתחה לכם על ידי המכללה. לכתובת מייל זו תשלחנה הודעות על ביטולי שיעורים, הודעות מהמרצים ועוד. יש לוודא קבלת שם משתמש וסיסמא. במידה ולא קבלתם שם משתמש וסיסמא עד כשבוע מיום תשלום המקדמה ניתן לפנות ליחידת המחשוב בטל: 03-6803431 או במייל helpdesk@mta.ac.il .
9. כיצד ניתן לצפות במערכת השעות שלי?
מערכת שעות, מועדי הבחינות ותקצירי הקורסים ניתנים לצפייה באחת משתי האופציות הבאות, באתר האינטרנט של האקדמית:
- באמצעות כניסה לתפריט סטודנטים > כניסה למערכת מידע-נט > אתרי קורסים > תכנית הלימוד שלי > כניסה – לחץ כאן למעבר כניסה לתכנית לימודיכם ב"מידע-נט" תאפשר לכם לצפות במערכת השעות הרלבנטית עפ"י תכנית לימודיכם לשנת הלימודים תשפ"א.
- באמצעות כניסה לאתר האינטרנט בקישור: "סטודנטים > מידע לסטודנט > קורסים, סילבוסים ולוח בחינות כללי > יש לבחור במסגרת את תכנית הלימודים > הצגת קורסים במסגרת > במסלול יש לבחור את תכנית הלימודים כפי שמופיעה בהודעת הקבלה.
אפשרות זו מוצעת גם לסטודנטים המבקשים לברר מועדי קורסים שאינם מתקיימים במסגרת תכנית לימודיהם.
10. כיצד ניתן לקבל אישור לימודים?
באמצעות כניסה למידע-נט > הזמנת מסמכים. האישור יופק לכם לאחר הרישום לקורסים.
11. כיצד ניתן לקבל עדכון על שינויים במערכת השעות / ביטולי קורסים?
הודעות על שינויים במערכת השעות וביטולי שיעורים נשלחות לדוא"ל שניתן לכל סטודנט ע"י המכללה. יש להתעדכן מידיי יום.
כמו כן, הודעות קצרות, הודעות על ציונים יישלחו כהודעת SMS.
12. כיצד מבצעים הפעלה לדוא"ל שתקבלו מהמכללה?
המכללה שולחת הודעות שוטפות לכתובות הדוא"ל של הסטודנטים במערכת office 365. על מנת לקבל את הודעות המכללה, עליכם ובאחריותכם להפעיל את חשבון הדוא"ל במערכת זו, על פי ההנחיות הקיימות באתר האינטרנט של המכללה ב"קישור יחידת המחשב". סטודנט שלא קיבל הודעת דוא"ל עם הפרטים הללו מתבקש לפנות ליחידת המחשב בדוא"ל: helpdesk@mta.ac.il .
13. היכן נמצא משרד אגודת הסטודנטים?
בבניין ווסטון – קומת קרקע – חדר מס' 028.
כתובת דוא"ל: aguda@mta.ac.il
14. היכן נמצאת יחידת שכ"ל?
בבניין ווסטון – קומה שניה – חדר מס' 228.
כתובת דוא"ל: tuition@mta.ac.il
שעות הפעילות:
בימים א' ו-ד' השעות 14:00 עד 16:30
בימים ב'ו-ה' השעות 08:30 עד 10:30 ובין השעות 14:00 עד 16:30
ביום ג' בין השעות 08:30 עד 12:30
15. היכן קיים מידע על מלגות?
כל המידע נמצא בקישור הבא באתר האינטרנט של המכללה מלגות לסטודנטים הלומדים באקדמית.
16. היכן קיים מידע על המעונות?
כל המידע נמצא בקישור הבא באתר האינטרנט של המכללה מעונות.
17. היכן נמצא המרכז לקשרי אקדמיה-קהילה?
בבניין ווסטון – קומה שניה חדר מס' 229.
כתובת דוא"ל: kehila@mta.ac.il
18. היכן קיים מידע על לקויות למידה / אבחונים / נגישות?
כל המידע נמצא בקישור הבא באתר האינטרנט של המכללה מרכז תמיכה לסטודנטים.
19. היכן קיים מידע על קורסי אנגלית לפטור?
כל המידע נמצא בקישור הבא באתר האינטרנט של המכללה קורסי אנגלית לפטור.
21. מספרי טלפון שימושיים
מנהל בית הספר לניהול וכלכלה | 03-6802727 |
התכנית
במערכות מידע | 03-6802710 |
התכנית
לתואר שני בלימודי משפחה | 03-6803344 |
התכנית
לתואר שני במנהל עסקים | 03-6802706 |
התכנית
לתואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני | 03-6802728 |
מנהל
בית הספר למדעי ההתנהגות | 03-6802525 |
ספריית
בתי הספר למדעי ההתנהגות, למדעי הסיעוד ולממשל וחברה | 03-6802500 |
ספריית
בתי הספר למדעי המחשב ולניהול וכלכלה | 03-6803377 |
יחידת
שכר לימוד | 03-6803330 |
יחידה
למעורבות חברתית | 03-6803321 |
המרכז
לניהול קריירה וארגון הבוגרים | 03-6802724 |
אגודת
הסטודנטים | 03-6817011 |
יו"ר
אגודת הסטודנטים | 054-6708588 |
חדר
מערכות מחשב – תמיכה מחשובית - בניין ווסטון | 03-6803431 |
נשיא
המכללה | 03-6803300 |
סגנית
נשיא לעניינים אקדמיים | 03-6803300 |
מנכ"ל
האקדמית | 03-6803300 |
ראש
המנהל האקדמי | 03-6803325 |
ראש
מנהל סטודנטים ודיקנית סטודנטים | 03-6803331 |
מנהלת
השיווק וראש מנהל מועמדים | 03-6803328 |
מרכז
רישום | 03-6803333 |