המכללה האקדמית תל אביב – יפו (להלן: "המכללה") מזמינה בזאת מציעים להגיש הצעה לאספקת שירותי פרסום ושיווק (להלן: "השירותים") בהתאם לתנאים, לדרישות ולהנחיות המפורטים במסמכי מכרז זה בכלל (להלן: "מסמכי המכרז") ובהתאם להוראות ההסכם המצורף על נספחיו (להלן: "ההסכם").
1. תקופת ההתקשרות
ההתקשרות הינה לתקופה של 12 חודשים, כאשר למכללה נתונה האופציה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, להאריך תוקפו של הסכם זה לעד 4 תקופות נוספות בנות עד שנתיים כל אחת, ובסה"כ עד 9 שנים.
2. תנאים להשתתפות במכרז – תנאים מצטברים*
2.1 המציע הוא תאגיד הרשום כדין בישראל או עוסק מורשה שכתובתו ועיקר עסקיו בישראל; ככל שהמציע הינו תאגיד עליו לצרף תעודת התאגדות ואישור עו"ד המפרט את מורשי החתימה מטעם המציע. כלל שהמציע הינו עוסק מורשה עליו לצרף תעודת עוסק מורשה.
2.2 המציע בעל כל האישורים הנדרשים על פי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו – 1976, לרבות ביחס לאכיפת ניהול חשבונות, תשלום חובת מס ועל ניהול ספרים כדין על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף על המציע לצרף להצעתו האישורים המעידים על כל הנ"ל;
2.3 על המציע לצרף להצעתו תצהיר לפי סעיף 2ב.1 לחוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ו-1976, בנוסח המצורף כנספח ד' למסמכי המכרז.
2.4 המציע אינו בהליכי פירוק ו/או הופעל נגדו צו כונס נכסים, ולא נמצא בעריכת הסדר נושים (על המציע לצרף להצעתו תצהיר בנוסח המצורף נספח ג' למסמכי המכרז);
2.5 מחזור כספי- מחזור ההכנסות השנתי הממוצע של המציע בכל אחת מהשנים 2022-2024, על פי הדוחות הכספיים המבוקרים, הוא לכל הפחות 5,000,000 ₪ (חמישה מיליון ₪) ללא מע"מ. על המציע לצרף להצעתו אישור רו"ח של המציע בדבר היקף המחזור הכספי השנתי בהתאם לנוסח המצורף כנספח ו' למסמכי המכרז.
2.6 ניסיון מקצועי מציע
2.6.1 המציע הינו בעל ניסיון מקצועי במתן שירותי פרסום ושיווק הכוללים, ביו היתר ייעוץ ובניה של אסטרטגיה שיווקית – פרסומית ללקוח, קריאייטיב, דיגיטל, רכש מדיה, הפקות אופליין ואונליין, וסושיאל, ב- 5 השנים האחרונות שקדמו להגשת הצעות במכרז. עבור מתן שירותי סושיאל לצרכי עמידה בסעיף זה, יוכר גם ניסיון של תאגיד השולט במציע (חברת אם), או הנשלט על ידי המציע (חברת בת) או הנמצאים תחת שליטה משותפת (חברה אחות) (להלן: "תאגיד קשור").
2.6.2 במהלך 5 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות במכרז, המציע העניק שירותי פרסום אונליין ואופליין ל-5 (חמישה) לקוחות לפחות בתחום השירות, שעיקר עיסוקם במתן שירות לאנשים פרטיים (לקוח בתחום השירות: מוסדות להשכלה גבוהה, חברות ביטוח, בנקים, קופ"ח ובי"ח) כאשר לפחות שניים מהלקוחות, ביניהם לפחות מוסד 1 (אחד) להשכלה גבוהה המוכר ע"י המל"ג, מקיימים את התנאים הבאים, במצטבר:
2.6.2.1 שירותי הפרסום ניתנו לכל אחד מן הלקוחות מעל שנה רצופה לפחות.
2.6.2.2 תקציב הפרסום השנתי של כל אחד מן הלקוחות הינו לכל הפחות 3,500,000 (שלוש מיליון וחמש מאות אלף) ₪ (כולל מע"מ), כשמתוך תקציב זה, סך של 1,000,000 (מיליון) ₪ (כולל מע"מ) לפחות, הושקע בפרסום במדיה דיגיטלית (לא כולל טלוויזיה, גוגל וסושיאל), במהלך התקופה המצוינת בסעיף 4.7.2.1 לעיל.
2.7 ניסיון צוות מקצועי
2.7.1 על הצוות המקצועי של המציע אשר עתיד לספק שירותים למכללה לכלול לפחות את המנכ"ל, מנהל אצל המציע שישמש כמנהל תיק לקוח (סופרווייזר) וראשי צוותים ואנשי הצוותים כמפורט להלן (להלן: "הצוות המקצועי"). מובהר כי גם המנכ"ל של המציע ישמש חבר בצוות המקצועי, לשם הכוונתו ובקרה כללית אחר השירותים הניתנים למזמין, ולצורך השתתפות בפגישות עבודה, בנושאים המצדיקים את נוכחותו של הגורם המקצועי בעל מירב הניסיון במציע ו/או בנקודת התחלה וסוף של נושאי טיפול, וכמפורט במפרט השירותים, ותוך זמינות עבור המזמין לצרכי מענה אד הוק, כל אימת שהמזמין יסבור שהמענה מהצוות המקצועי לא מספק ו/או עונה לדרישות:
2.7.1.1.1 מנהל תיק לקוח (סופרווייזר/סמנכ"ל לקוחות)
2.7.1.1.1.1 בעל ניסיון של לפחות 3 שנים רצופות במהלך 5 השנים האחרונות אשר קדמו למועד האחרון להגשת הצעות במכרז, במתן שירותי פרסום ושיווק הכוללים ייעוץ ובנייה של אסטרטגיה שיווקית – פרסומית ללקוח, קריאטיב, דיגיטל, רכש מדיה, הפקות אופליין ואונליין, וסושיאל בעבור לפחות 3 לקוחות מתחום השירות, בהם לפחות מוסד להשכלה גבוהה אחד המוכר ע"י המל"ג, בהיקף שנתי שלא יפחת מ 2,000,000 (שני מיליון) ש"ח לכל לקוח.
2.7.1.1.1.2 בעל תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי מוכר להשכלה גבוהה על פי חוק המל"ג- תשי"ח 1958. יש לצרף קו"ח
2.7.1.1.1.3 מועסק כעובד אצל המציע במשרה מלאה בהעסקה ישירה.
2.7.1.1.2 ראשי הצוותים:
1. מחלקת ניהול לקוחות
2. מחלקת סושיאל
3. מחלקת הפקה
4. מחלקת קריאטיב
5. מחלקת דיגיטל
6. מחלקת פלנינג (אסטרטגיה)
7. מחלקת מדיה און ליין + אופ ליין
2.7.1.1.2.1 ניסיון ראשי צוותים: על כל ראש צוות להיות בעל ניסיון של לפחות שנתיים רצופות במהלך 5 השנים האחרונות אשר קדמו למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, במתן שירותים בתחום ההתמחות של המחלקה בראשה הוא עומד, בעבור לפחות 3 לקוחות מתחום השירות כהגדרה זו לעיל, בהם לפחות מוסד אחד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המל"ג.
2.7.1.1.2.2 מועסקים כעובדים אצל המציע במשרה מלאה בהעסקה ישירה.
2.7.1.1.3 אנשי צוות:
1. איש צוות אחד מכל מחלקה בנוסף לראשי צוותים המפורטים לעיל, למעט במחלקת הפקה בה ראש הצוות ישמש גם כאיש הצוות.
2. שני (2) תקציבאים
2.7.1.1.3.1 על אנשי הצוות להיות בעלי ניסיון של שנתיים לפחות במהלך חמש השנים האחרונות למועד האחרון להגשת הצעות במכרז, במתן שירותי פרסום ושיווק.
2.7.1.1.3.2 מועסקים כעובדים אצל המציע במשרה מלאה בהעסקה ישירה.
2.8 המציע ו/או הצוות המקצועי אינם נותנים שירותים דומים למוסדות להשכלה גבוהה שהנם מתחרים עיקריים של המכללה כמפורט בסעיפים 4.8 ו- 4.9 להלן.
2.9 להוכחת האמור בסעיף 4.7 לעיל על תתי סעיפיו, על המציע לפרט בנספח א' "תצהיר המציע" את הנדרש ביחס לניסיונו במתן השירותים הנדרשים, היקפם, הצוות שייתן שירותים למכללה ופירוט הניסיון ביחס לכל אחד מהעובדים בצוות כאמור בנספח א'. לתשומת לב המציעים, הטבלאות בנספח א' תשמשנה גם לבחינת ניקוד האיכות, ויש לפרט את הניסיון בהתאם גם לנדרש בשלב האיכות.
2.10 הושמט
2.11 במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע אינו קשור בהסכם למתן שירותי פרסום ושיווק, עם אחד או יותר ממוסדות ההשכלה הגבוהה הבאים:
2.11.1 אחת מהאוניברסיטאות: ת"א, בר-אילן, רייכמן , אריאל.
2.11.2 אחת מהמכללות: האקדמית להנדסה אפקה, המכללה למנהל, מכון טכנולוגי חולון (HIT), המרכז האקדמי פרס, המכללה האקדמית רמת גן והמכללה האקדמית קריית אונו.
3. המכרז הינו מכרז דו שלבי עם הליך תחרותי נוסף (רק הצעות שתעמודנה בתנאי הסף תעבורנה לשלב/ים הבא/ים).
4. המכרז כולל ניקוד על פי אמות מידה לבחירת ההצעה הזוכה, ומורכב משלב איכות המהווה 60% מהציון הסופי ושלב הצעה כספית המהווה 40% מהציון הסופי.
5. מועד האחרון להגשת הצעות
את ההצעה יש להגיש, לתיבת המכרזים שנמצאת בבניין 2, קומה 3, מתחם אגף הרכש והתפעול (מהמעליות ימינה) באופן המפורט במסמכי המכרז, במעטפה חתומה, עד ליום16.9.25 בשעה 14:00.
6. בכל מקרה של סתירה בין האמור לעיל לבין הוראות מסמכי המכרז- יגברו האחרונות.