תוכנית ה-MBA של האקדמית תל־אביב-יפו מעניקה לבוגריה אפשרויות לקידום מקצועי באמצעות הכלים שקיבלו במהלך הלימודים, המאפשרים להתמודד עם האתגרים הניצבים בפני מנהלות ומנהלי המחר. הלימודים מיועדים לבוגרות ולבוגרי תואר ראשון מכל התחומים, המעוניינות והמעוניינים להעצים ולהרחיב את הידע הניהולי ולרכוש מיומנויות, שיכשירו אותן ואותם לתפקידי ניהול מתקדמים, כיזמות ויזמים פרטיים וכחלק מחברות ציבוריות, פרטיות או כאלו של המגזר השלישי. באמצעות הלימודים תוכלו להכיר ולהבין את עולם הניהול על כל האספקטים השונים שלו, כמו מימון, שיווק, אסטרטגיה, יזמות וחדשנות בצורה רחבה ואינטגרטיבית ולהתמקצע באחד מהם.
לבוגרות ולבוגרי תואר שני במנהל עסקים יתרון מובהק בשוק העבודה. לפי דוח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (2017), ההכנסה החציונית של בוגרי MBA שלוש שנים אחרי סיום התואר גבוהה ב-47% מזו של בוגר תואר ראשון.
בשנים האחרונות מתחרים ארגונים רבים על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, כך נהפך תחום השיווק לחשוב ולמרכזי בארגונים הפועלים בשוק המקומי ובארגונים הבין־לאומיים. כדי להתמודד מול האתגרים הרבים, יש להבין את התשתית התאורטית שבתחום השיווק ואת המגמות העדכניות שבתחום זה, המתעדכן חדשות לבקרים.
במהלך הלימודים בהתמחות בניהול השיווק תלמדו את יסודות המקצוע ותעמיקו בעולמות התוכן החדשים שבתחום השיווק הדיגיטלי, שיווק מונחה נתונים, פרסום, שיווק גלובלי ומסחר קמעונאי אלקטרוני.
התוכנית משלבת למידה פרונטלית ולמידה מקוונת. הלימודים יתקיימו בקמפוס בימי חמישי (22:00-16:00) ובאופן מקוון בימי שישי (14:00-08:00), כך התוכנית מתאימה למגמה בתעשייה המאפשרת לעבוד מהבית. יודגש כי הקורסים המקוונים ייבחרו בקפידה לאחר שנוסו בהצלחה בהוראה מקוונת.
בהתאם להנחיות המועצה להשכלה גבוהה, שם ההתמחות יירשם בגיליון הציונים, אך לא בתעודת התואר.